قدس آنلاین- تبریز: رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان‌شرقی از دستگیری سارقان جیب‌بر و کیف‌زن با بیش از 130 فقره سرقت در تبریز خبر داد.

دستگیری سارقان جیب‌بر با بیش از 130 فقره سرقت در تبریز

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، صابر عباس‌زاده  امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در پی دریافت چندین فقره پرونده سرقت جیب‌بری و کیف‌زنی از نقاط مختلف کلانشهر تبریز، کارآگاهان پلیس آگاهی توانستند سر نخ یکی از سارقان سابقه‌دار را بدست آورده و دستگیر کنند.

وی با اشاره به اینکه پس از دستگیری سارق مشخص شد وی یکی از سابقه‌داران است، افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی توانستند با دلایل و مدارک موجود متهم را به سخن وا داشته تا به 130 فقره سرقت با همدستی سه نفر دیگر اعتراف کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان‌شرقی گفت: توسط متهمان اکثر صحنه‌های سرقت بازسازی، مالباختگان شناسایی و در بازرسی از منزل یکی از متهمین مقادیر زیادی از وسایل مسروقه از جمله، گوشی تلفن همراه، طلاجات، کشف و تحویل مالباختگان شد و در نهایت متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.

دستگیری سارقان به عنف مسافربر با بیش از 10 فقره سرقت در تبریز         

رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان‌شرقی گفت: با هوشیاری کارآگاهان پلیس آگاهی استان، سارقان به عنف با بیش از 10 فقره سرقت دستگیر شدند.

صابر عباس‌زاده بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت به عنف تحت عنوان مسافربر از نقاط مختلف کلانشهر تبریز، کارآگاهان پلیس آگاهی توانستند سرنخ‌هایی از سارقان را بدست آورده و طی عملیاتی آنها را دستگیر کنند.

وی افزود: کارآگاهان آگاهی توانستند با دلایل و مدارک موجود متهمان را به سخن وا داشته و به 10 فقره سرقت با همدستی همدیگر اعتراف نمایند.

رئیس پلیس آگاهی استان ادامه داد: متهمان توسط شکات شناسایی مقادیر زیادی از مال مسروقه کشف و تحویل مالباختگان شد در نهایت متهمان به همراه پرونده به دادسرای عمومی و انقلاب اسلامی تبریز معرفی و از آن طریق  با صدور قرار قانونی روانه زندان شدند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.