قدس آنلاین- تبریز: مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر آذربایجان‌شرقی خواستار هم‌افزایی نهادهای موثر برای پوشش بیمه‌ای روستاییان و کشاورزان شد.

هم‌افزایی نهادهای موثر برای پوشش بیمه‌ای روستاییان و کشاورزان

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، محمد نظری صبح امروز در نشست بررسی موانع توسعه بیمه اجتماعی روستاییان شهرستان اسکو، با بیان اینکه از ابتدای هفته جاری، نام‌نویسی و تمدید عضویت در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر آغاز شده است، اظهار داشت: تمام افراد بالای 18سال ساکن در روستاها و شهرهای زیر بیست هزار نفر جمعیت استان از جمله ساکنان شهرهای اسکو، خسروشهر و ایلخچی می‌توانند با مراجعه به کارگزاری‌ها نسبت به ثبت نام در این صندوق اقدام کنند.

وی با اشاره به مزایای عضویت در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر، گفت: اعضای صندوق با واریز حداقل 15 سال حق بیمه و داشتن 65 سال سن می توانند از مستمری‌های ماهانه بازنشستگی، از کارافتادگی و فوت برخوردار شوند.

نظری در بخش دیگری از سخنانش از عضویت 3 هزار و 116 نفر از کشاورزان و روستاییان شهرستان اسکو در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان و روستاییان تا پایان نیمه اول سالجاری خبر داد و افزود: هم‌اکنون حدود 30 درصد از واجدین شرایط شهرستان اسکو به عضویت صندوق بیمه اجتماعی روستاییان درآمده‌اند.

محمدزاده فرماندار شهرستان اسکو نیز طی سخنانی با اشاره به حمایت‌های بی‌دریغ دولت تدبیر و امید از صندوق بیمه اجتماعی روستاییان، بر لزوم تحرک بیشتر کارگزاران در ترویج و اطلاع‌رسانی مزایای صندوق بیمه اجتماعی روستاییان در بین مشمولین تاکید کرد.

نشست بررسی موانع توسعه بیمه اجتماعی روستاییان شهرستان اسکو به ریاست فرماندار و با حضور مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان، معاون فرماندار، بخشداران مرکزی اسکو و ایلخچی و کارگزاران بیمه اجتماعی روستاییان در شهرستان اسکو برگزار شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.