قدس آنلاین-شهرکرد-هومن نجاتی: زنده نگه داشتن ایثارگری و ارزش های دفاع مقدس از آثار برگزاری کنگره های شهدا است.

دومین کنگره ملی شهدای استان برگزار شد

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد، با حضور خانوده شهدا و ایثارگران،اقشار مردم  و عضو هیات عالی حل اختلاف و تنظیم روابط قوای سه گانه در مصلی امام خمینی (ره) شهرکرد برگزار شد.
استاندار چهارمحال وبختیاری در دومین کنگره شهدای استان گفت: هشت سال دفاع مقدس نظام جمهوری اسلامی را بیمه کرد و با برگزاری کنگره های شهدا این پیام بارها برای مردم تبیین شد.
قاسم سلیمانی ، زنده نگه داشتن ایثارگری و ارزش های دفاع مقدس  از دیگر آثار برگزاری کنگره های شهدا است.

 وی همدلی و همراهی مردم استان با مسئولان و خانواده های شهدا، کاهش ناهنجاری های اجتماعی ، تحول در فضای فرهنگی، ایجاد وفاق، وحدت، همزبانی و خلق آثار هنری و فرهنگی را از  دیگر دستاوردهای کنگره شهدای استان برشمرد.
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در ادامه  با اشاره به شباهت های انقلاب حسینی در سال 61 هجری و انقلاب امام خمینی(ره) در سال 57 گفت: مردم با عبرت از دستاوردهای این 2 قیام راه مبارزه، صیانت و حفاظت از این انقلاب را ادامه خواهند داد
حجت الاسلام والمسلمین محمد علی نکونام افزود: یکی از مهمترین دغدغه های این 2 قیام تحریف نشدن دین توسط دشمنان است که اینک به عنوان یکی از مهمترین دغدغه های نظام اسلامی، ولایت فقیه و انقلابیون است
شایان ذکر است، در دومین کنگره ملی شهدای چهارمحال و بختیاری از 9 خانواده سه شهید، 6 خانواده شهید مدافع حرم و 22 نفر از مسئولان کمیته های کنگره 2400 شهید استان تجلیل شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.