قدس آنلاین- تبریز: نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر دنیای استکبار و در راس آنها آمریکا بخواهد امنیت منطقه را به هم زده و از این طریق تفرقه و فتنه ایجاد کند نیروی بسیج آماده‌تر و قدرتمند از همیشه نقشه‌های استکبار را خنثی می‌کنند.

بسیجیان قدرتمندتر از همیشه نقشه‌های استکبار را خنثی می‌کنند

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، محمداسماعیل سعیدی در  رزمایش "الی بیت المقدس" سپاه ناحیه غدیر تبریز که با حضور 9 گردان بیت‌المقدس و یک گردان کوثر با رمز «یا محمد رسول الله» در پادگان شهید قاضی تبریز برگزار شد، اظهار داشت: اگر دنیای استکبار و در راس آنها آمریکا بخواهد با سیاست‌های غلط خود امنیت منطقه را به هم زده و برای تثبیت و حاکمیت رژیم صهیونیستی تلاش کرده و از این طریق تفرقه و فتنه ایجاد کند نیروی بسیج آماده‌تر و قدرتمند از همیشه با ایثار و از خود گذشتگی رویای دشمنان را بر هم خواهد زد.

وی افزود: این رزمایش توام با نمایش قدرت و اقتدار نظام اسلامی است، ترس دشمنان و استکبار از انرژی هسته‌ای این کشور نیست بلکه آنها از تفکر بسیجی و اقتدار نیروهای بسیجی در هراس هستند.

سعیدی افزود: آنها از این که بسیجیان مخلص این سرزمین تحت امر ولایت فقیه بوده و در هر لحظه  با یک اشاره رهبری آماده جهاد و مبارزه هستند می‌ترسند.

وی خاطرنشان کرد: تفکر بسیجی، تفکر شهادت‌طلبی است و این موضوع باعث وحشت استکبار شده است بنابراین همه بسیجیان باید از هر نظر توانمند شده و آمادگی مقابله با هر نوع تهدید و توطئه از سوی دشمنان این آب و خاک را داشته باشند.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در حال حاضر فرصت‌هایی برای نفوذ فرهنگ انقلاب اسلامی در دنیا فراهم شده است و این به برکت بسیجیان با ایمان، خون شهدای گرانقدر انقلاب و شهدای هشت سال دفاع مقدس است که با خون خودشان برای امروز ما افتخار و عزت  به ارمغان آوردند.

وی در ادامه برگزاری چنین رزمایش‌هایی را نشان از آمادگی بسیجیان همیشه در صحنه دانست و افزود: با برگزاری چنین رزمایش‌هایی بسیجیان نشان می‌دهند در هر لحظه آماده لبیک‌گویی به رهبر و مقتدای خود هستند چنان که هشت سال دفاع مقدس ما برگ زرینی بر افتخارات ملت ایران ثبت کرد.

سعیدی افزود: مسؤولان باید هرگونه خدمت به بسیجیان را وظیفه و تکلیف خود دانسته و هر تکلیفی که بر عهده آنان گذاشته می‌شود به نحو احسن انجام دهند.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی حضور فعال و چشمگیر بسیجیان در سرکوب و خنثی کردن حوادث و فتنه‌های سال‌های 78 و 88 را بسیار آگاهانه و به موقع توصیف کرد و گفت: حضور بسیجیان با بصیرت و آگاه در عرصه‌های مختلف نظام ناشی از تیزبینی، هوشیاری و حرکت به موقع آنها در مواقع سخت و بحران‌ها است

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.