قدس آنلاین – داورزن : فرمانده انتظامی داورزن گفت: کشف کالای قاچاق در جاده های این شهرستان نسبت به مدت مشابه پارسال 20 برابر افزایش داشته است.

افزایش 20 درصدی کشف کالای قاچاق در جاده های داورزن

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از داورزن سرهنگ دوم سید جمال معتمد الشریعتی که در جمع خبرنگاران سخن می گفت با بیان اینکه با تلاش مامورین انتظامی این شهرستان کشف اموال مسروقه و دستگیری سارقان در داورزن 165 درصد افزایش یافته است افزود : در این مدت میزان دستگیری اتباع بیگانه فاقد مجوز نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته 10 برابر شده است.

رییس پلیس داورزن با اشاره به اینکه طی نیمه نخست سالجاری 20 محموله کالای قاچاق به ارزش 30 میلیارد ریال در این شهرستان کشف و ضبط شده است این کالاهارا شامل دارو، تخم مرغ فاسد، کالاهای صنعتی و نیمه صنعتی و لاستیک خودرو اعلام کرد .

وی با تاکید بر اینکه در 6 ماه گذشته میزان کشفیات مواد مخدر صنعتی و غیر صنعتی در جاده های این شهرستان نیز بیش از 100 درصد افزایش داشته است تصریح کرد : در این مدت نیز  حوادث شهری هفت درصد و حوادث جاده ای 25 درصد کاهش داشته است.

 این فرمانده انتظامی یادآور شد : به رغم کاهش حوادث جاده ای تعداد مصدومان و مجروحان این حوادث 13 درصد افزایش داشته است .

معتمد الشریعتی خاطر نشان کرد : استقلال فرماندهی انتظامی شهرستان داورزن از شهرستان سبزوار از دلایل مهم افزایش خدمات پلیس به مردم در این مدت بوده است. /  انتهای پیام

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.