۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۳
کد خبر: 463107

قدس آنلاین – سبزوار : فرمانده انتظامی سبزوار گفت: حضور به موقع و مقتدرانه پلیس، برخورد مناسب با مردم، ارائه خدمات آموزشی و امنیتی از مهمترین دلایل افزایش سطح رضایتمندی مردم است.

کاهش چهار درصدی جرائم در سبزوار

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از سبزوار سرهنگ سید محمد هاشم زاده هاشمی در جمع مردم سبزوار با بیان اینکه طی مدت 6 ماه گذشته موردی از نزاع دسته جمعی و رفتارهای خطرناک از سوی اراذل و اوباش در سبزوار مشاهده نشده است افزود : با تلاش ماموران این فرماندهی جرائم خشن و مزاحمتهای اراذل و اوباش در این منطقه به خوبی مهار شده است.

وی با اشاره به اینکه ترانزیت مواد مخدر و قاچاق کالا نیز از مواردی است که پلیس توجه ویژه ای به آن دارد و در این راستا 20 نقطه ارتباطی در محورهای مواصلاتی سبزوار تحت کنترل شدید قرار دارد تصریح کرد : با تلاش شبانه روزی پلیس در مدت 6 ماه گذشته شاهد کاهش چهار درصدی جرائم بوده ایم.

رییس پلیس سبزوار اظهار داشت : نیروی انتظامی از سازمانهایی است که در راه حراست از امنیت کشور شهیدان زیادی تقدیم انقلاب اسلامی کرده و نباید حرمت خون شهدا توسط عده ای مجرم زیرپا گذاشته شود.

 این فرمانده انتظامی با تاکید بر اینکه در مدت 2 سال گذشته اراذل و اوباش دارای شهرت شناسایی و برخوردهای مناسب با آنها انجام شده است یادآور شد : فرماندهی انتظامی سبزوار 72 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

شهرستان سبزوار بیش ازیکهزار شهید تقدیم انقلاب و نظام کرده است و حدود چهار هزار جانباز و ایثارگر دارد. /   انتهای پیام

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.