۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۶
کد خبر: 463118

نماینده دائم امارات در سازمان ملل همگام با فرافکنی دیگر مقامات کشورش علیه ایران اعلام کرد تهران به امنیت منطقه ضربه می‌زند و ابوظبی نسبت به فعالیت هسته‌ای و برنامه موشکی این کشور نگران است.

ترس امارات از برنامه موشکی ایران

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس، «لانا زکی نسیبه» نماینده دائم امارات در سازمان ملل، درباره آنچه فعالیت هسته‌ای ایران و تلاش برای توسعه برنامه موشکی ایران نامید، ابراز نگرانی کرد.

وی در ادامه ادعاهای خود گفت:«امیدوار بودیم که توافق هسته‌ای ایران و 5+1 انگیزه‌ای برای این کشور به منظور گشودن صفحات جدید و افزایش اعتماد در قبال طبیعت مسالمت‌آمیز برنامه هسته‌ای‌اش باشد اما تهران همچنان با سخنان ملتهب، تولید سلاح و تسلیح برخی شبه‌نظامیان به امنیت منطقه ضربه میزند؛ علاوه اینکه یک کشور حامی تروریسم نیز هست».

نسیبه در ادامه بار دیگر ایران را به التزام تام در قبال تعهدات بین‌المللی و مسئولیت‌هایش به موجب پیمان منع گسترش سلاح‌های هسته‌ای فرا خواند.

وی سپس از نگرانی عمیق امارات در خصوص توسعه برنامه هسته‌ای و موشکی کره شمالی و اجرای آزمایش‌های موشکی توسط این کشور سخن گفت و افزود این اقدامات با ساده‌ترین قوانین بین‌المللی در تناقض است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.