قدس آنلاین- گیلان- مریم رفیعیان: مهران قاسمی، رئیس واحد cng (گازطبیعی ) شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان باغیرمجاز خواندن کلیه کارگاههایی که مبادرت به دوگانه سوز نمودن خودرو در سطح استان می نمایند گفت : در حال حاضر هیچ کارگاه مجازی برای دوگانه سوز کردن خودروها در سطح استان وجود ندارد .

هیچ کارگاه مجاز دوگانه سوز کردن خودروها در استان وجود ندارد

نظر به آثار و تبعات سوء جانی و مالی ناشی از دوگانه سوز کردن خودروها در کارگاههای غیرمجاز واحد روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان طی اطلاعیه ای از مردم خواسته است از دوگانه سوز کردن خودروها  در کارگاههای غیر مجاز اکیداً خودداری نمایند .

در این اطلاعیه به  مردم هشدار داده می شود که تنها خودروهایی که از مبداء و در صنایع خودروسازی دوگانه سوز شده اند مجاز بوده و هیچ کارگاهی مجاز به انجام این کار پس از ساخت خودرو نمی باشد .

رئیس واحد cng  شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان همچنین با اعلام ۹۶ باب جایگاه cng  فعال در استان اعلام کرد : تعداد ۶۱ باب جایگاه تک منظوره cng و ۳۵ باب جایگاه دو منظوره در سطح استان فعال است که در مجموع با ۴۱۰ نازل سوخترسانی به خودروهای گازسوز و دوگانه سوز مجاز را بر عهده دارند .

وی ضمن تاکید بر رعایت الزامات ایمنی در جایگاههای cng  گفت : « خاموش کردن و خروج راننده و کلیه سرنشینان از خودرو و عدم استعمال دخانیات توسط مردم در زمان سوختگیری و اطمینان از مجاز بودن برچسب سوختگیری ، اتصال نازل دیسپنسر به خودرو ، بازدید مخازن سوخت و کنترل عدم نشتی توسط اپراتور را از الزامات در جایگاههای عرضه cng  خواند . »

وی در این راستا گفت : « حادثه معلول عواملی است که در یک آن جمع و فراهم می شوند بنابراین لازم است هم کارکنان جایگاهها و هم مردم در هنگام سوختگیری با نهایت سعه صدر و آرامش و رعایت کلیه اصول و الزامات ایمنی نسبت به این امر مبادرت نمایند که شاهد سانحه دلخراش نباشیم . »

رئیس واحد cng شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان همچنین از بازدیدهای دوره ای کارشناسان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان و نظارت مستقیم بر جایگاههای عرضه cng  خبر داد و افزود : « علاوه بر این نظارتهای فنی و کنترل کیفی فرآورده ، گشتهای مشترک نیز با همراهی ادارات استاندارد ، تعزیرات حکومتی و سازمان صنعت ، معدن و تجارت برای صحت میزان فرآورده تحویلی به مشتریان به عمل می آید .

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.