قدس آنلاین - یزد: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداریزد گفت : ساماندهی اتباع خارجی در استان یزد از نمونه های موفق کشوری است و آنچه در حیطه اختیارات و مسئولیت استان قرار دارد به نحو مؤثری در حال انجام است و در این زمینه نتایج خوبی را نسبت به چند سال گذشته شاهد هستیم.

ساماندهی اتباع خارجی در استان یزد از نمونه های موفق کشوری است

به گزارش قدس آنلاین از یزد، محمدعلی طالبی در بازدید از دفتر امور اتباع و مهاجرین خارجی استان اظهارداشت : تعدادی از سفیران و نمایندگان سازمان های بین المللی با حضور در استان یزد از پروژه های گوناگون زیرساختی و برنامه ریزی های انجام شده در حوزه های آموزش، بهداشت و ساخت مهمان شهرها بازدید کردند و از این اقدامات ابراز خرسندی نمودند.

طالبی افزود: برای پیگیری و پیشبرد ساماندهی اتباع خارجی با خلاء و ضعف های قانونی روبه رو هستیم که باعث ایجاد ناهماهنگی در برنامه ها می شود و این موارد قانونی برای تصمیم گیری بهتر به نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی منعکس شده است.
وی در پایان سخنان خود گفت: اطلاعاتی که از انجام سرشماری امسال به دست می آید می تواند به عنوان مبنایی مؤثر در تدوین برنامۀ ساماندهی اتباع بیگانه و مهاجرین خارجی مورد استفاده قرار گیرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.