قدس آنلاین- بیرجند:استاندارخراسان جنوبی، یکی از مهمترین راههای گسترش خدمات پستی را تقویت اعتماد عمومی دانست وگفت: خوشبختانه شرکت پست از اعتماد عمومی مناسبی در بین مردم برخوردار است از اینرو این حس اعتماد و باور عمومی به اشکال مختلف باید تقویت شود و مورد توجه قرار گیرد.

 مهمترین راههای گسترش خدمات پستی تقویت اعتماد عمومی است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین دربیرجند، سید علی‌اکبر پرویزی در دیدار مدیرکل و جمعی از پرسنل شرکت پست استان خراسان جنوبی با تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و گرامیداشت روز جهانی پست اظهار داشت: ارائه خدمت در شرکت پست کاری حساس، مهم و خطیر است و خدمات همکاران در این مجموعه شایسته قدردانی است.

استاندار خراسان جنوبی ضمن اشاره به تصویب اساسنامه شرکت ملی پست به عنوان یکی از شرکتهای دولتی، گفت: مسئولین ذیربط باید تلاش کنند تا ضمن کاهش تصدیگری در این زمینه از توان و امکانات بخش خصوصی در ارائه خدمات پستی نهایت استفاده را ببرند.

وی ضمن تأکید بر استفاده از روشهای نوین پستی گفت: دسترسی آسان مردم به پست و خدمات مورد نیاز در این شرکت باید به جد مورد توجه مسئولین ذیربط قرار داشته باشد.

مقام عالی دولت در استان خراسان جنوبی، یکی از مهمترین راههای گسترش خدمات پستی را تقویت اعتماد عمومی دانست و تصریح کرد: خوشبختانه شرکت پست از اعتماد عمومی مناسبی در بین مردم برخوردار است از اینرو این حس اعتماد و باور عمومی به اشکال مختلف باید تقویت شود و مورد توجه قرار گیرد.

پرویزی، تقویت فرهنگ استفاده از خدمات پستی در بین مردم را مورد تأکید ویژه قرار داد و افزود: یکی از مهمترین راههای نیل به این مهم تبیین خدماتی است که از سوی شرکت پست می‌تواند به مردم ارائه شود.

وی با بیان اینکه شرکت پست خدمات بسیار زیاد و متنوعی را به مردم ارائه می‌دهد، یادآورشد: این خدمات به نحو مطلوب و مناسب به طرق مقتضی باید به اطلاع مردم و افکار عمومی رسانده شود تا ضمن آشنایی مردم با این خدمات بهتر و بیشتر بتوانند از آن استفاده کنند.

استاندار خراسان جنوبی با تأکید بر آموزش عمومی و فرهنگ‌سازی در این زمینه افزود: از دیگر مواردی که می‌تواند موجب گسترش خدمات پستی در بعد کمی و کیفی شود ارائه ظرفیتهای نهفته در شرکت پست برای مردم و استفاده کنندگان است.

پرویزی ضمن اشاره به همکاری دستگاههای اجرایی با شرکت پست، گفت: دستگاههای اجرایی باید از ظرفیتها و پتانسیلهای موجود در این شرکت برای انجام امور اداری خود نهایت استفاده را ببرند.

وی افزود: شرکت پست باید در ارائه خدمات پستی از روشهای نوین و مدرن استفاده کند در غیر این صورت به تدریج خدمات آنها تحت‌الشعاع قرار می‌گیرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.