در آستانه فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی، ۵۳۸ دانش آموز مناطق کم برخوردار حاشیه شهر مشهد، به حرم مطهر رضوی مشرف شده و به ساحت قدسی امام رئوف(ع) عرض ارادت کردند.

دانش آموزان مدارس حاشیه شهر مشهد مهمان حضرت رضا(ع) شدند

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از آستان نیوز، از ابتدای سال تحصیلی جاری با موافقت تولیت آستان قدس رضوی، دانش آموزان مناطق مختلف شهر مشهد با اولویت مناطق کم‌برخوردار امکان بهره‌مندی از برنامه‌های تبلیغی و فرهنگی و پذیرایی در مهمانسرای حضرت را یافته‌اند. در این برنامه دانش آموزان پس از اقامه نماز جماعت ظهر و عزاداری، به زیارت بارگاه منور رضوی مشرف شدند و سپس ناهار را در مهمانسرای حضرت امام رضا(ع) صرف کردند.

مدیر موسسه خیریه امام صادق(ع) که مسئولیت هماهنگی های لازم بین آموزش و پرورش و آستان قدس رضوی را بر عهده دارد، درباره این برنامه اظهار داشت: در سال گذشته دانش آموزان ایتام، سادات و بی سرپرست مناطق حاشیه شهر مشهد این امکان را داشتند که در این برنامه شرکت کنند، ولی در سال تحصیلی جدید با موافقت آیت‌الله رئیسی تمام دانش آموزان مدارس مذکور در برنامه حضور دارند.

صادق عقیلی ضمن تقدیر از تلاش های کارکنان معاونت اماکن متبرکه و اداره کل روابط عمومی و امور رسانه آستان قدس رضوی در فراهم نمودن زمینه تشرف این عزیزان، گفت: بنا به گفته مدیران و معلمان مدارس و اولیاء دانش آموزان، این برنامه معنوی تاثیرات خوبی بر روی دانش آموزان گذاشته و علاوه بر شوق زیارت زمینه آشنایی بیشتر آنان را با سیره و سبک زندگی حضرت امام رضا(ع) فراهم کرده است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم حاج قاسم عقیلی تصریح کرد: ایشان همیشه تاکید داشتند که دانش آموزان آینده سازان ایران اسلامی هستند و خدمت به آنان را باید افتخار خود بدانیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.