رئیس جمهور آمریکا بار دیگر لب به انتقاد از نامزد جمهوریخواهان گشود و ضمن نگران کننده توصیف کردن اظهارات «ترامپ» وی را فاقد شخصیت لازم برای ورود به کاخ سفید دانست.

اوباما: اظهارات ترامپ نگران کننده است/او شخصیت ندارد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، «باراک اوباما »در اظهاراتی در شهر شیکاگو در ایالت ایلینوی گفت: یکی از موضوعات آزار دهنده درباره این انتخابات به اظهارات نامزد جمهوریخواهان مربوط می شود. من لازم نمی بینم که این سخنان را در اینجا تکرار کنم زیرا کودکان در اینجا حضور دارند.
رئیس جمهور آمریکا تاکید کرد: ترامپ شخصیت لازم برای ورود به کاخ سفید را ندارد. تحقیر و توهین وی به زنان محدود نمی شود و همچنین اقلیت ها، مهاجران، پیروان مذاهب دیگر و تحقیر افراد ناتوان و معلول و فحاشی به نظامیان و بازنشستگان نظامی را هم در بر می گیرد.
اوباما افزود: من چند موضوع دیگر را به شما می گویم. او با تحقیر دیگران تلاش می کند که تکبر خود را نشان دهد و خود را بزرگ جلوه دهد. او از شخصیت لازم برای فردی که برای کاخ سفید شایسته باشد برخوردار نیست. گفته می شود که او توجهی به ارزش های اساسی که ما تلاش می کنیم که کودکانمان از آن بهره مند شوند، ندارد. گفته می شود که وی برای یک دموکراسی پویا، توجه و احترامی قائل نمی شود.
به گزارش مهر، از روز جمعه و پس از انتشار فایل های صوتی و تصویری جدید از ترامپ که در آن به زنان توهین می کند، انتقادها از وی رنگ و بوی جدیدتری به خود گفته تا جائیکه برخی از بزرگان حزب جمهوریخواه خواستار کناره گیری وی از ادامه رقابت ها شده اند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.