سید مرتضی خاتمی با بیان اینکه باید ورودی های محصولات تراریخته را کنترل کنیم تا خدای نکرده شاهد اتفاقات ناگوار در آینده نباشیم اظهار کرد: باید اذعان کنیم که در زمینه ورود محصولات تراریخته، تا کنون کنترل های لازم تا کنون صورت نگرفته است.

نمی توان به ورود محصولات تراریخته به کشور "نگاه امنیتی" نداشت/کنترل های لازم را در این زمینه انجام نداده ایم

به گزارش قدس آنلاین، سید مرتضی خاتمی نائب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با  میزان، با اشاره به مباحث مختلف مطرح شده پیرامون ورود محصولات تراریخته به کشور و آسیبها و پیامدهای احتمالی آن، با بیان اینکه بحث واردات و استفاده از محصولات تراریخته، همچنان میان صاحبنظران و کارشناسان محل اختلاف نظر است اظهار کرد: بر روی این واقعیت که محصولات تراریخته ممکن است آسیب های امنیتی را در کشور ما در پی داشته باشد، نمی شود چشم پوشی کرد.
وی با بیان اینکه ما نمی توانیم نگاه امنیتی به موضوع نداشته باشیم و سهل انگارانه از کنار آن رد شویم عنوان کرد: در عین حال ما هم در شرایطی نیستیم که کاملا درهای کشور را به روی این محصولات ببندیم و خودمان را از آنها محروم کنیم.
خاتمی افزود: نیازهای ما به این محصولات بیش از آن چیزی است که هم اکنون به طور طبیعی از منابع داخلی استحصال می کنیم.
نائب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در پایان با بیان اینکه باید ورودی های محصولات تراریخته را کنترل کنیم تا خدای نکرده شاهد اتفاقات ناگواری در آینده نباشیم اظهار کرد: باید اذعان کنیم که در زمینه ورود محصولات تراریخته، تا کنون کنترل های لازم تا کنون صورت نگرفته است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.