قدس آنلاین- تبریز: نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس گفت: با توجه به اینکه این بیمارستان هشترود به بیماران شهرستان چاراویماق، تصادفات جاده‌ای آزادراه پیامبر اعظم، جاده هشترود، مراغه و میانه خدمات ارائه می‌دهد نیازمند پزشک فوق‌تخصص است.

بیمارستان هشترود از کمبود دکتر فوق‌تخصص رنج می‌برد

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، سیدحمزه امینی در جمع پزشکان و کارکنان شبکه بهداشت هشترود با بیان اینکه به‌زودی دستگاه رادیولوژی دیجیتال در بیمارستان امام حسین (ع) هشترود نصب و راه‌اندازی خواهد شد، اظهار داشت: این دستگاه با هزینه‌ای بالغ بر 6 میلیارد ریال خریداری شده است.

وی در ادامه خواستار تخصیص اعتبارات بیشتر برای تکمیل قسمت‌های توسعه‌یافته بیمارستان هشترود را شد.

عضو کمیسون اجتماعی مجلس افزود: با توجه به اینکه این بیمارستان به بیماران شهرستان چاراویماق، تصادفات جاده‌ای آزادراه پیامبر اعظم، جاده هشترود مراغه و میانه خدمات ارائه می‌دهد خواستار تجهیز این بیمارستان به پزشکان فوق‌تخصص و ترما را شد.

وی گفت: اگر این بیمارستان تجهیز و از لحاظ دستگاه‌های پیشرفته پزشکی تکمیل شود دیگر نیازی به اعزام بیماران تصادفی و یا مردم هشترود به تبریز نخواهد بود.

نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس همچنین در این دیدار خواستار ایجاد اورژانس هوایی و تکمیل اورژانس‌های بین جاده‌ای علی‌الخصوص در آزادراه پیامبر اعظم را ضروری دانست.

وایی و تکمیل اورژانس‌های بین جاده‌ای علی‌الخصوص در آزادراه پیامبر اعظم را ضروری دانست.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.