قدس آنلاین - کرمان: کارگروه رفع موانع تولید برای کارخانجات علی احمدی کرمان برگزار گردید.

تشکیل کارگروه رفع موانع تولیدبخش خصوصی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، کارگروه رفع موانع تولید برای کارخانجات نساجی علی احمدی با حضور استاندار کرمان، رییس کارخانه و مدیران بانک های مربوطه و رییس اتاق بازرگانی کرمان، مدیر کل دارایی،امور اراضی و مدیران سازمان صنعت، معدن و تجارت برگزار گردید.

استاندار کرمان در این جلسه با تاکید مساعدت دولت برای رفع موانع تولید بخش خصوصی، افزود:گره مشکلات بانکی و موانع تولید در کارگروه رفع موانع تولید بررسی می شود و در صورت نیاز به آئین نامه کشوری، موارد و مشکلاتی که راه حل استانی ندارد را جهت طرح در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی با حضور وزیر اقتصاد، مکاتبه خواهیم کرد.

در ابتدای این نشست مهدی طبیب زاده رییس اتاق بازرگانی استان با طرح مشکلات و موارد مربوط به این واحد تولیدی، گفت: این واحد با مساعدت بانک ها و همچنین با حل مصوبات کارگروه رفع موانع تولید می تواند با اشتغالزایی چندصد نفره در بحث اقتصاد مقاومتی پیشگام باشد.

در این نشست همچنین مدیران بانک های تجارت، صنعت و معدن ، سپه ، همچنین معاون استاندار و مدیر کل امور اقتصادی استانداری حضور داشتند و هر کدام به بیان مسائل و ارائه راه حل جهت حل مشکل این واحد تولیدی پرداختند.

لازم به یادآوری است که کارگروه رفع موانع تولیدبا تصویب هیئت وزیران، به منظور بررسی و تبادل نظر و هماهنگی برای حل و فصل مشکلات و موانع فراروی واحدهای تولیدی، «کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید» در همه استان‌های کشور تشکیل می‌شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.