قدس آنلاین- اراک-احمد مختاری : نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: خواب و رویای صهیونیست‌ها در سرزمین قدس هیچ‌گاه تعبیر نخواهد شد و به زودی مظلومان عالم پیروز شده و ظالمان و جنایتکاران به جزای اعمال خود خواهند رسید.

پیروزی مظلومان و شکست ظالمان عالم نزدیک است

آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی، در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر اراک مکتب امام حسین (ع) را الگوی سعادت و رستگاری تمام مسلمانان عنوان کرد.

دری نجف آبادی در ابتدا با اشاره به سالروز شهادت جان گداز امام سجاد (ع)، گفت: حضرت زین العابدین (ع) علی رغم فضای خفقان و تهدیدات حاکمان ظالم آن زمان، برای احیای مکتب عاشورا تلاش های بسیاری صورت داد و اجازه نداد چراغ و نور این جریان خاموش شود.

وی ادامه داد: امام سجاد(ع) یک گنج بی نظیر برای بشریت در تمام زمینه ها محسوب می شود و وجود این امام بزرگوار نماد عشق به خدا بود. نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه باید قلب را کانون نور خدا ساخت، بیان کرد: باید وجود انسان به نحوی پرورش پیدا کند که هیچ عاملی جز ایمان و توکل به خدا نتواند در درون آن تاثیرگذاری داشته باشد.

دری نجف آبادی با اشاره به اینکه امروز همان خوارج های نهروان در لباس جدید برعلیه اسلام در حال جنگ هستند، گفت: ستمکاران و جنایت کاران در عصر حاضر تمام تلاش خود را صورت می دهند که مکتب عاشورا به فراموشی سپرده شود و وظیفه ی تمام دوست‌داران اهل‌بیت (ع) است که با حضوری فعال، آگاهانه و تبیین کننده اجازه ندهند هیچ آسیبی به این مکتب وارد شود.

وی با بیان اینکه در حفظ فرهنگ و مکتب عاشورا، هنر می تواند نقش به سزایی داشته باشد، اظهار کرد: هنر می تواند با اتکا به دین و اخلاق و سیره ی اهل بیت(ع) تبیین کننده ی عاشورا باشد و امروز ما در اسلام به هنر واقعی نیاز داریم نه هنری که سکولار باشد.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه خواب و رویای صهیونیست‌ها در سرزمین قدس هیچ‌گاه تعبیر نخواهد شد، بیان کرد: به زودی مظلومان عالم پیروز خواهند شد و ظالمان و جنایتکاران به جزای اعمال خود خواهند رسید.

دری نجف آبادی با اشاره به روز جهانی نابینایان و بیان اینکه در استان مرکزی بیش از ۲۵۰۰ فرد نابینا وجود دارد، گفت : بسیاری از این نابینایان دارای استعدادهای بی نظیری هستند و باید برای سامان دهی و استفاده از ظرفیت نابینایان برنامه ریزی های لازم صورت بگیرد.

امام جمعه ی اراک با اشاره به هفته ی پیوند اولیا و مربیان مدارس خاطر نشان کرد : ارتباط بین خانه و مدرسه برای تربیت نسل آینده ی کشور امری بسیاری مهم است و مدارس نباید فقط به فکر موضوعات درسی و آموزش باشند بلکه تربیت نسل آگاه ، بیدار و دیندار امری بسیار مهم به حساب می آید.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.