سرمربی تیم فوتبال دورتموند مدعی بود مقابل هرتابرلین تیمش شایسته برد و کسب همه امتیازات بود.

سرمربی دورتموند: مقابل هرتابرلین شایسته پیروزی بودیم

به گزارش قدس آنلاین، بر اساس گزارش کیکر هفته هفتم رقابت های بوندسلیگا با انجام یک دیدار آغاز شد. در این دیدار حساس و پر برخورد، تیم‌های دورتموند و هرتابرلین به مصاف هم رفتند. این دیدار تقابل تیم های دوم و سوم جدول رده‌بندی بود که در نهایت برنده‌ای نداشت و با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا نتیجه آن بیش از همه، به سود بایرن مونیخ صدرنشین جدول رده‌بندی باشد.

توماس توخل در نشست خبری بعد از بازی گفت: بعد از گلی که هرتابرلین به ثمر رساند، سراپا حمله شدیم و توانستیم گل تساوی را بعد از به دست آوردن چند موقعیت خوب، به ثمر برسانیم. گل هرتابرلین کمک زیادی به ما کرد و بعد از آن بود که بهتر ظاهر شدیم. می‌توانستیم بازی را به سود خود به پایان برسانیم.

توخل ادامه داد: نتوانستیم از فرصت های زیادی که به دست آوردیم استفاده کنیم. هرچند در دقایق پایانی گل تساوی را به ثمر رساندیم اما شایسته این تساوی بودیم و حتی این شایستگی را داشتیم که پیروز بازی هم بشویم. نسبت به حریف بازی بهتری را به نمایش گذاشتیم و تیم برتر میدان بودیم.

دورتموند با یک گل از حریفش عقب افتاد اما پیر امریک اوبامیانگ توانست در دقیقه ۸۰ گل تساوی را به ثمر برساند تا رکورد شکست ناپذیری دورتموند در خانه به ۲۵ بازی افزایش پیدا کند. در جدول رده‌بندی هم بایرن مونیخ با ۱۶ امتیاز صدرنشین است. هرتابرلین با این تساوی، ۱۴ امتیازی شد و در رده دوم باقی ماند و دورتموند هم با ۱۳ امتیاز سوم است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.