قدس آنلاین-بجنورد- سمانه محمدزاده ثانی: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی اظهار داشت: هشت هزارو ۳۰۰ میلیارد ریال از محل سفر مقام معظم رهبری در استان در طی چند سال گذشته هزینه شده بود که با سفر نماینده دفتر مقام معظم له به استان در هفته گذشته یک هزار میلیارد ریال دیگر هم به این مقدار افزوده شد.

۹ هزارو ۳۰۰ میلیارد ریال از محل سفر مقام معظم رهبری در خراسان شمالی هزینه شده است

به گزارش قدس آنلاین از بجنورد، محمد تقی ایرانی در مراسم سومین سالگرد سفر مقام معظم رهبری به خراسان شمالی این استان گفت:  هم اکنون هزارو 600 پروژه از محل بودجه سفر معظم له به استان اجرایی شده است.

وی با اعلام رسمی آغاز کنگره 3 هزار شهید استان گفت: خدا را شاکر هستیم که در این روز مبارک شاهد دو واقعه ایثار و ولایتمداری هستیم.

محمد تقی ایرانی اظهار داشت: مردم استان با سفر معظم له به استان عزت پیدا کردند و برکات این سفر در زندگی مردم جاری است.

وی خاطرنشان کرد: مفتخر هستیم که مردم استان در خط ولایت ایستاده و با تمام وجود از آرمان های انقلاب دفاع می کنند که شهدای مدافع حرم مصداق بارز آن می باشند.

وی عنوان کرد : امروزه انقلاب ما الگویی برای تمامی جهانیان شده است و همه کشورهای از امنیت حاکم در کشور با وجود ناامنی های منطقه متحیر هستند.

ایرانی خاطرنشان کرد: پرچم این کشتی بزرگ در دست کشتی بانی است که توانسته است این کشتی را از طوفان ها نجات دهد و لازم است تا همه ما با هوشیاری تمام رهرو این کشتی بان باشیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.