قدس آنلاین - یزد : استاندار یزد در مجمع خیّرین مسکن ساز استان بر ضرورت تقویت توان انجمن خیّرین مسکن ساز برای انجام فعالیت های مؤثر در جامعه تاکید کرد

ضرورت تقویت انجمن خیّرین مسکن ساز برای انجام فعالیت های مؤثر

به گزارش قدس آنلاین از یزد ، سیدمحمد میرمحمدی در نشست هم اندیشی مجمع خیّرین مسکن ساز ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت امام حسین(ع)  با اشاره به ارزش فراهم ساختن مسکن برای جوانان و افراد نیازمند گفت: انجام فعالیت های خدادوستانه و مردمی ارزش بسیار بالایی دارد  و باید با جذب توانمندی های بیشتر خیّری در این زمینه اقداماتی کارگشا انجام شود.
وی اظهارداشت : اعضای هیات امنا مجمع خیّرین مسکن ساز استان باید با برگزاری جلسات و بررسی‌های کارشناسی بتوانند پروژه های نیمه تمام و تعریف شدۀ خود را ساماندهی کنند تا امکان ارائۀ خدمات بهتری به مردم فراهم شود.
میرمحمدی افزود: برای افراد با شرایط خاص از جمله معلولان باید شرایطی را برای فراهم آوردن مسکن در نظرگرفت که بتوان امکانات خوبی را برای آسایش و رفع محدودیت های این قشر از جامعه ارائه کرد.
وی تصریح کرد: تا جایی که قانون اجازه بدهد و زمینه ای وجود داشته باشد، لازم است ظرفیت های دستگاه‌های اجرایی استان برای توسعه و همراهی با فعالیت های مجمع خیّرین مسکن ساز مورد استفاده قرار گیرد.
گفتنی است در این جلسه اعضای مجمع خیّرین مسکن ساز استان به بیان نظرات و مسائل پیش روی خود پرداختند و زمینه همکاری دستگاه های اجرایی استان در تسهیل فعالیت مجمع خیریّن مسکن ساز استان بررسی و مورد تبادل نظر قرار گرفت.
 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.