قدس آنلاین: طی حکمی از سوی مدیر کل صدا و سیمای خراسان رضوی مسئول راه اندازی شبکه رادیویی زیارت منصوب شد.

مسئول راه اندازی شبکه رادیویی زیارت منصوب شد

به گزارش قدس آنلاین،  طی حکمی از سوی  محسن نصر پور مدیر کل صدا و سیمای خراسان رضوی سید مرتضی امیری شهری به عنوان مسئول راه اندازی شبکه رادیویی زیارت منصوب شد.
در این حکم  اطلاع رسانی، آگاهی بخشی  و معرفت افزایی زائران و ارتقاء فرهنگ رضوی و فرهنگ میزبانی و خدمت به زائران و همچنین  ترویج و توسعه  گفتمان اسلام ناب محمدی(ص) و ارتقائ سطح معنوی جامعه و رشد و نشر معارف دینی  با محوریت  اهل بیت عصمت و طهارتپ(ع) خاصه حضرت علی بن موسی الرضا(ع) و از طرفی ایجاد ارتباط بین حرم ملکوتی ثامن الحجج(ع) و آحاد مشتاقان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و دلدادگان آن امام همام(ع) و ...  از اهداف تعیین شده  این شبکه عنوان شده است.
همچنین در این حکم آمده است  انتظار می رود  نسبت به انجام امور راه اندازی شبکه رادیویی زیارت هم طراز با شبکه های ملی و سراسری و در شان و جایگاه  پایتخت معنوی ایران اسلامی تلاش و اقدامات لازم از جمله اجرایی شدن تفاهم نامه  مشترک راه اندازی رادیو با استان و تعامل و جذب همکاری های  دستگاهها  و نهادهای استانی  در بخش های محتوایی، تولیدی، منابع و ... پیگیری امور ستادی و سازمانی، انجام امور مربوط به عملیاتی شدن  تقویم زمانی راه اندازی و فعالیت رادیو در بخش تولید و محتوا  و  پیگیری، تکمیل و تجهیز  امور فنی، اداری و نیروی انسانی انجام پذیرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.