قدس آنلاین-شهرکرد-هومن نجاتی: با توجه به تسهیلاتی که وزارت نیرو از بانک پارسیان دریافت کرد حدود 70 میلیاد تومان لوله خریداری شده است.

عملیات  انتقال آب بن به بروجن طبق روال قبل ادامه دارد

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد،  استاندار چهارمحال و بختیاری در نشست کارگروه حفاظت کیفی زاینده رود گفت: کارگاه‌های اجرای طرح انتقال آب بن – بروجن طبق روال قبل فعالیت می‌کنند.

قاسم سلیمانی در خصوص طرح انتقال آب شرب و صنعت از بن به شهرکرد و بروجن، گفت: این طرح در سفر ریاست جمهوری به استان تاکید فراوانی شد که در ظرف مدت سه سال مالی اجرایی شود.

سلیمانی عنوان کرد: اعتبار این پروژه در سال 93، سیزده میلیارد تومان، در سال 94، 40 میلیارد تومان و در سال جاری 60 میلیارد تومان بوده است که از اعتبارات سال 94، 50 درصد تخصیص داده شد و به دلیل مشکلات خزانه 50 درصد مابقی پرداخت نشد.

وی به اقدامات صورت گرفته در این زمینه اشاره کرد و گفت: امسال چند کار مهم در این زمینه انجام شد که از جمله آن می‌توان به تسهیلاتی که وزارت نیرو از بانک پارسیان دریافت کرد اشاره نمود که حدود 70 میلیاد تومان لوله خریداری شده و در ردیف بودجه هم 60 میلیارد تومان برای آن درنظر گرفته شده است.

سلیمانی افزود: در دیدار با رئیس جمهور دستور داده شد تخصیص امسال به صورت 100درصد باشد.

استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: در تلاش هستیم که علاوه بر اعتبارات موجود، از سایر منابع ملی هم در راستای تسریع در تکمیل پروژه کمک بگیریم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.