۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۳
کد خبر: 465152

نماینده مردم ساوجبلاغ به رئیس جمهور لزوم پیشگیری از نشر اکاذیب و افترا توسط مدیران زیر مجموعه معاون اول وی را متذکر شد.

تذکر نماینده مجلس به رئیس جمهور

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس، تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولین اجرایی کشور در جلسه علنی امروز مجلس (25 مهرماه 95) از سوی هیات رئیسه قرائت شد که این تذکرات به شرح زیر است:

علی وقف چی نماینده مردم زنجان به وزرای کشور و دادگستری لزوم پاسخگویی منطقی و عملیاتی به سهامداران شرکت پدیده شاندیز و لزوم تعیین تکلیف وضعیت‌ آنان را متذکر شد. 

محمود بهمنی نماینده مردم ساوجبلاغ به رئیس جمهور لزوم پیشگیری از نشر اکاذیب و افترا توسط مدیران زیر مجموعه معاون اول رئیس جمهور را متذکر شد. 

اکبر رنجبرزاده، نادر قاضی‌پور و محمد جواد ابطحی نمایندگان اسدآباد، ارومیه و خمینی‌شهر به رئیس جمهور و وزرای اقتصاد و امور خارجه لزوم بیان سیاست تغییر ناپذیر جمهوری اسلامی ایران در خصوص عدم به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی به وزیر اقتصاد آلمان را متذکر شدند.

شهاب نادری نماینده مردم پاوه در تذکری به وزیر امور خارجه خواستار توضیح علت عصبانیت وزیر امور خارجه و عدم رعایت شان مجلس به شورای اسلامی توسط وی شد. 

مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران در تذکری به وزیر اقتصاد خواستار تسریع در وضعیت رسیدگی به سپرده گذاران موسسه مالی ثامن الحجج و سهامداران شرکت‌های پردیسان و پدیده شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.