مهاجم تیم فوتبال چلسی در خصوص شرایط این تیم گفت: همه ما از شرایط کنونی تیم راضی هستیم.

ادن هازارد: همه از چلسی راضی هستیم/ ویلیان روزهای سختی دارد

به گزارش قدس آنلاین، ادن هازارد هافبک تیم فوتبال چلسی معتقد است پیروزی پس از وقفه مسابقات ملی اتفاقی خوب برای چلسی بوده است و این تیم حتی می توانست با گل های بیشتری لستر را شکست دهد. چلسی روز شنبه در دیدار برابر لستر سیتی با سه گل به برتری دست پیدا کرد.

این بازیکن در گفتگو با سایت رسمی باشگاه چلسی عنوان کرد: همه ما راضی هستیم. به خصوص از عملکردمان در نیمه اول. ما فشار زیادی بر روی دروازه حریف آوردیم و شانس های متعددی ایجاد کردیم. سه گل زدیم ولی می توانستیم گل های بیشتری نیز به ثمر برسانیم. اما پس از بازی های ملی مهم این است که پیروز شوید. این بسیار خوب است که توانستیم در خانه پیروز شویم. پیروز شدن مقابل هوادارن عالی است. این یک روز خوب برای چلسی بود.

وی درباره گلزنی خودش نیز گفت: خوب است که در بین گلزنان باشید. من یک بازیکن هجومی هستم و در هر بازی سعی می کنم گلزنی کنم و در حال حاضر اعتماد به نفس خوبی دارم. دو گل برای تیم ملی و یک گل برای باشگاه در این هفته و من امیدوارم در بازی های بعد گل های بیشتری نیز بزنم.

هازارد همچنین درباره تقدیم گل خود به ویلیان توضیح داد: ویلیان بعد از درگذشت مادرش به برزیل برگشت. این لحظه ای بسیار سختی است اما همه ما همراه او هستیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.