قدس آنلاین- یزد :کارشناس فنی اسکادا و سیستم های نوین بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق استان یزد از اتوماسیون شدن نخستین سکسیونر هوایی گازی خبر داد

 اتوماسیون نخستین سکسیونر هوایی گازی در استان یزد

به گزارش قدس آنلاین از یزد ، سیدعلی صحافی از اتوماسیون شدن نخستین سکسیونر هوایی گازی خبر داد و گفت : در حال حاضر ارتباط این دستگاه نصب شده بر روی فیدر سه دروازه قرآن یزد از طریق شبکه  APNبا مرکز دیسپاچینگ برق برقرار شده و امکان رصد رفتار سکسیونر و قطع و وصل آن از راه دور میسر شده است.

 وی نمایش آنلاین جریان سه فاز ولتاژ سه فاز ورودی و سه فاز خروجی دو طرف خط ، اطلاع از ضریب توان، فرکانس شبکه و دمای داخل تابلو به صورت آنلاین و رویت وضعیت خطا در هرفاز را از مزیت های اتوماسیون شدن این تجهیز عنوان کرد و افزود: وجود یا نبود ولتاژ دو طرف خط ، اعلام هشدار باز شدن درب تابلو و تغییر هر یک از پارامتر های دیجیتال از دیگر قابلیت های آن به شمار می رود.

 صحافی تصریح کرد: با اتوماسیون شدن این سکسیونر، امکان تنظیم پارامتر های دستگاه در مرکز کنترل فراهم شده است و این قابلیت تا قبل از این در هیچ یک از تجهیزات قطع کننده وجود نداشته است.

 کارشناس فنی اسکادا و سیستم های نوین بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق استان یزد متذکر شد: طبق برنامه ریزی های انجام شده اتوماسیون حدود 60 دستگاه سکسیونرگازی هوایی تا پایان سال اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل در دستور کار قرار دارد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.