قدس آنلاین – داورزن : امام جمعه شهرستان داورزن گفت: مربیان باید پیش از هرچیز از ویژگی های روانی اخلاقی شایسته برخوردار باشند .

رابطه خانه ومدرسه رابطه جسم وروح است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از داورزن حجت الاسلام والمسلمین محمود مداحی که در جمع مردم این شهرستان سخن می گفت با بیان اینکه مدرسه پس از خانه،مهم ترین نهادی است که در رفتار و کردار و دگرگونی عواطف نوجوانان نقش اصلی را برعهده دارد افزود :  مشارکت معلمان و والدین می تواند روحیه نوجوانان و جوانان را تقویت کند .

وی با اشاره به اینکه آداب اجتماعی، تعلم پذیری ،ایثار جوانمردی،تفکرمنطقی، شناخت واحترام به حقوق دیگران را باید درمحیط آموزشگاه به دانش آموزان آموخت تصریح کرد : رابطه خانه ومدرسه ، رابطه جسم وروح است که هیچ کدام بدون دیگری نمی تواند به هدف خود برسد و باید همکاری متقابل بین والدین و مربیان حاکم باشد.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان داورزن باید در جهت جدی گرفتن ورزش شهرستان بکوشند اظهار داشت : ورزش یک عامل تقویتی در جهت پیشگیری و درمان بیماری ها و رسیدن به بالاترین سطح سلامتی وبازدهی اقتصادی،اجتماعی است و موجب نشاط جامعه می شود.

مداحی با بیان اینکه سازمان تربیت بدنی و فدراسیون های تحت پوشش در بسیاری از  زمینه های ورزشی نقش مهم و مثبتی را ایفا میکنند یادآورشد : ورزش در بین آحاد مردم از اهمیت خاصی برخوردار است و باید برای شهروندان داورزنی و نیز تقویت روحیه ورزشی در بین جوانان و نوجوانان راهکار های مناسبتی در نظر گرفته شود . / انتهای پیام  

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.