قدس آنلاین – سبزوار : رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی گفت: به برکت گسترش تفکر عاشورایی ملتهای مسلمان بیدار شده اند و در برابر استکبار جهانی و سیاستهای حکام دست نشانده غرب ایستادگی می کنند.

به برکت گسترش تفکر عاشورایی ملتهای مسلمان بیدار شده اند

حسین مقصودی در گفت و گو با خبرنگارقدس آنلاین در سبزوار با بیان اینکه حضور به موقع رزمندگان مقاومت اسلامی در جبهه های نبرد، رفتار شایسته با مردم و ترویج اسلام واقعی باعث شد تا توطئه دشمن خنثی شود افزود :گروههای جهادی واقعی پرچم امام حسین(ع) و با تاسی از قیام عاشورا در برابر دشمن تکفیری ایستادگی می کنند.

نماینده مردم سبزوار بزرگ در مجلس شورای اسلامی خرافه گرایی، رفتارهای مغایر با فرهنگ اسلامی، ترویج احادیث دروغ، نامگذاری جدید برای کشورهای اسلامی مانند خلافت شام و عراق و گسترش اختلاف در بین مذاهب اسلامی را از جمله اقدامات استکبار برای مصادره اسلام واقعی عنوان کرد .

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه مدافعان حرم و تفکر عاشورایی آنها در سنگر دفاع از کشورهای اسلامی ثابت کرد که تنها راه مقابله با دشمن جهاد و نابودی تکفیریها است تصریح نمود : حکام به اصطلاح مسلمان عرب تنها دم از یاری ملتهای مسلمان می زنند اما در پشت پرده با رژیم صیهونیستی و کشورهای حامی تکفیریها دست دوستی می دهند.

مقصودی در عین حال اظهار داشت : تکفیریها در آستانه نابودی قرار دارند و بر اساس اعلام فرماندهان نظامی به زودی بساط آنها در سرزمینهای اسلامی جمع می شود. /   انتهای پیام  

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.