نایب رئیس اول کمیته ملی المپیک بعد از گذشت نزدیک به سه سال از برگزاری انتخابات این کمیته گفت که آیین نامه انتخاباتی اصلا اجرایی و عملیاتی نشد.

انتقاد نایب رئیس کمیته ملی المپیک از اجرایی نشدن آیین نامه انتخاباتی این کمیته

به گزارش قدس آنلاین، رباب شهریان نائب رئیس کمیته ملی  المپیک در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد در شورای معاونان وزارت ورزش اعلام شده انتخابات تا یک سال برگزار نشود، گفت: اصلا چنین چیزی نشنیده‌ام. قرار شد انتخابات فدراسیون‌ها تا الان انجام شده و مشکلی هم به وجود نیامده است. در اصلاح اساسنامه موضوعی که باید مورد توجه قرار بگیرد اینکه این اساسنامه‌ها هم با قوانین بین المللی و هم داخلی مطابقت داشته باشد. 

وی در پاسخ به این سوال که آیا در نامه کمیته بین‌المللی المپیک IOC تاکیدی روی اصلاح اساسنامه کمیته المپیک ایران بوده یا خیر اظهار داشت: من نامه را از طریق رسانه‌ها دیدم و در این نامه تاکیدی روی کمیته نبود بلکه روی فدراسیون‌ها بود. 

وی در پاسخ به این سئوال که اساسنامه کمیته ملی المپیک به ریاست خادم اصلاح شد، چرا این موضوع در هیات اجرایی بحث نشد، گفت: دستورات جلسه توسط شهنازی نوشته می شود و او براساس اولویت موضوع مورد بحث را مشخص می کند. در جلسات بعدی اساسنامه کمیته هم مورد بحث قرار می گیرد.

نائب رئیس کمیته ملی المپیک در پاسخ به سوالی دیگر درباره اینکه فکر می‌کنید آیین نامه‌ای که در دوره قبل انتخابات براساس آن برگزار شد در این دوره هم مورد استفاده قرار بگیرد خاطرنشان کرد: این آیین نامه در همان زمان هم اصلا اجرایی و عملیاتی نشد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.