قدس آنلاین- تبریز: مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان‌ شرقی گفت: در نیمه نخست سال‌جاری 35 نفر بر اثر حوادث کاری در استان جان خود را از دست داده‌اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 11 نفر افزایش یافته است.

مرگ 35 نفر و مصدومیت 716 نفر در حوادث کاری

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، بهرام صمدی‌راد اظهار داشت: در نیمه نخست سال‌جاری 35 نفر بر اثر حوادث کاری در استان جان خود را از دست داده‌اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 11 نفر افزایش یافته است.

وی افزود: طی این مدت تعداد 716 نفر نیز بر اثر حوادث کار در استان مصدوم شدند که از این تعداد 12 نفر زن و 704 نفر مرد بودند.

مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان‌شرقی گفت: تعداد مصدومان حوادث کاری در 6 ماهه اول سال گذشته 706 نفر بود که این آمار در 6 ماهه سال‌جاری یک درصد افزایش داشته است.

صمدی‌راد اضافه کرد: طی شهریور امسال 144 نفر به علت مصدومیت حوادث کاری به ادارات پزشکی قانونی استان مراجعه کردند که نسبت به زمان مشابه سال گذشته افزایش حدود 25 درصدی را نشان می‌دهد.

مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان‌شرقی گفت: تعداد کل فوت شدگان حوادث کاری در سال 94 برابر با 50 نفر بود که همگی آنان مرد بودند.

وی افزود: تعداد کل مصدومان حوادث کار نیز در سال 94 برابر با یک هزار و 310 نفر بود که از این تعداد 28 نفر زن و یک هزار و 282 نفر مرد بودند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.