قدس آنلاین - یزد : فرماندار یزدگفت : تخصیص اعتبار برای پروژه‌های عمرانی نیمه‌تمام در اولویت کار کمیته برنامه‌ریزی شهرستان قرار دارد

پروژه‌های نیمه‌تمام؛ اولویت اول تخصیص اعتبارات شهرستان می باشد

به گزارش قدس آنلاین از یزد ، مصطفی سالاری درکمیته برنامه‌ریزی شهرستان یزد با اشاره به اینکه شهرستان یزد در بحث اعتبارات نیازمند نگاهی خاص و ویژه است؛ اظهار داشت: ضرورت دارد مدیران دستگاه‌هایی اجرای با احصای پروژه‌های نیمه‌تمام، نسبت به جذب بودجه مصوب اقدام کنند

وی افزود: بسیاری از دستگاه‌های دولتی که به تمام استان و حتی استان‌های هم‌جوار خدمات ارائه می‌کنند در شهرستان یزد مستقر هستند و ازاین‌رو نیاز است که سازمان برنامه و بودجه به این امر توجه لازم را داشته باشد.

سالاری تصریح کرد: با تخصیص مناسب این اعتبارات و پیگیری مدیران شهرستان، اقدامات لازم برای ایجاد زمینه خدمت‌رسانی بیشتر و بهتر به مردم شریف شهرستان یزد صورت پذیرد.

فرماندار یزد بابیان اینکه دولت تدبیر و امید آماده واگذاری بخش مهمی از پروژه‌های دولتی به بخش خصوصی است، ابراز امیدواری کرد با مشارکت و همراهی بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی شاهد اتمام بخشی از پروژه‌های دولتی در شهرستان یزد باشیم.

گفتنی است در این جلسه رئیس سازمان برنامه‌وبودجه استان پیرامون اقدامات صورت گرفته در حوزه اقتصاد مقاومتی و همچنین نحوه تخصیص و جذب اعتبارات در شهرستان یزد توضیحاتی ارائه نمود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.