قدس آنلاین-اراک-احمدمختاری:امام جمعه تفرش گفت: ابا وجود اختلاف سلایق همه باید مطیع امر ولایت باشند؛ چراکه مقام معظم رهبری مصلحت عامه را می دانند و باید به تابع حرف ایشان و عمل کننده به آن باشیم.

تبعیت از ولایت فقیه فصل الخطاب همه سلیقه ها است

حجت الاسلام محمد مومنی امام جمعه تفرش در خطبه های آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه تفرش گفت: کسانی که خداوند را دوست دارند و به مدیریت خدا هم اعتقاد دارند در برابر اوامر الهی تسلیم هستند.

مومنی اظهار کرد: انسانهای راضی به رضای حق کسانی هستند که در برابر مشکلات زندگی گلایه و شکایتی ندارند و دیدگاه آنها نسبت به زندگی و مشکلات آن دیدگاه زیبایی است؛ تسلیم محض خداوند هستند و همه مسائل را در جهت رشد و کمالات خود موثر می دانند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به روز اول آبان، روز آمار و برنامه ریزی، افزود: یکی از مشکلات شهرستان، کمی جمعیت است که این امر بر تخصیص اعتبارات و دریافت امکانات برای شهرستان تاثیر جدی دارد.

امام جمعه تفرش به سرشماری نفوس و مسکن اشاره کرد و ادامه داد: همه افراد از طریق اینترنت می توانند به راحتی در سرشماری ثبت نام کنند و از این طریق دولت می تواند با کسب آمار دقیق، برنامه ریزی مطلوبتری را برای کشور انجام دهد.

مومنی با بیان این مطلب که از نظر ائمه معصومین(ع) ملاک خوب بودن هر فردی، داشتن محبت اهل بیت(ع) است، گفت: ممکن است اختلاف سلیقه نیز وجود داشته باشد ولی این اختلاف سلیقه ها نباید منجر به ایجاد دشمنی و تفرقه ها شود؛ اختلاف سلایق در همه اقشار و حتی دولت وجود دارد که از این اختلاف سلیقه می توان در جهت رشد و کمال استفاده کرد.

وی یادآور شد: با وجود اختلاف سلایق همه باید مطیع امر ولایت باشند؛ چراکه مقام معظم رهبری مصلحت عامه را می دانند و باید به تابع حرف ایشان و عمل کننده به آن باشیم.

خطیب نماز جمعه در تفرش با اشاره به سفر هیئت دولت به استان مرکزی، بیان کرد: مردم برای انتخاب رئیس جمهور رای داده اند، باید به رای مردم احترام بگذاریم؛ همچنین از شهروندان تقاضا می کنم که از معاون رئیس جمهور که به شهرستان می آیند، استقبال کنند.

مومنی، طرح آب رسانی هفتیان را از طرح های مهم و اساسی شهرستان دانست و اظهار کرد: این طرح نقش کلیدی در توسعه شهرستان دارد و آقای استاندار نیز در مصاحبه خود گفته اند که پیگیر این طرح در سفر هیئت دولت به استان مرکزی هستند تا با قطعی شدن اعتبارات، در سال آینده این طرح افتتاح شود.

وی به حضور پرشور مردم ولایت مدار تفرش در کنگره شهدا اشاره و خاطر نشان کرد: این استقبال مورد تقدیر دکتر محسن رضایی قرار گرفت و حتی ایشان قول دادند که اگر کار و مشکلی در شهرستان وجود داشته باشد می توانند در سطح کشور پیگیری کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.