قدس آنلاین- بجنورد-کبری علی آبادی:رئیس سازمان برنامه و بودجه خراسان شمالی گفت: 32.36 درصد از خانوار این استان به صورت اینترنتی سرشماری شده اند.

سرشماری اینترنتی 32.3 درصد از خانوارهای خراسان شمالی

حسن نادری در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین از بجنورد، اظهار داشت: پایان مهلت برای سرشماری اینترنتی پایان مهرماه تعیین شده بود که در این میان شهرستان های راز و جرگلان و جاجرم صدر نشین انجام سرشماری به صورت اینترنتی در استان بودند.

وی تصریح کرد: میزان مشارکت در سرشماری اینترنتی در شهرستان اسفراین25.41 درصد، بجنورد 25.13 درصد، شیروان 35.96 درصد گرمه 28.54 درصد ، مانه و سملقان 41.29 درصد ، جاجرم 50.08درصد راز و جرگلان 45.07 و فاروج 42 درصد گزارش شده است.

نادری افزود: میانگین کشوری در زمینه مشارکت خانوارها در سرشمای اینترنتی 42.9 درصد است و این استان توانسته  میزان مشارکت در سرشماری اینترنتی را به رقمی بیش از آنچه پیش بینی شده بود، برساند.

وی خاطرنشان کرد: خراسان شمالی در زمینه مشارکت مردم در سرشماری اینترنتی در رده 14 استان های کشور قرار گرفته است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه خراسان شمالی با اشاره به آغاز سرشماری حضوری از 28 مهر گفت: هشتمین دوره از سرشماری عمومی نفوس و مسکن با حضور ۲۵۲ مامور  شامل با حضور در درب منازل انجام می‌شود.

وی افزود: از این تعداد، 129 مامور در شهرها، 114 مامور در روستاها و 9 مامور  هم به صورت تلفیقی شهری – روستایی کار سرشماری را انجام می دهند.

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.