قدس آنلاین-شهرکرد-هومن نجاتی: جشنواره ایده سبزکوه در حمایت از ایده پردازان و ایده های آن ها با برنامه ریزی اصولی و هدایت و حمایت از ایده پردازان برگزار می شود.

تحقق اقتصاد مقاومتی با تکیه بر دانش و بهره گیری از ظرفیت ها هموار می شود

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد در این نشست ، گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی با تکیه بر دانش و علم و بهره گیری از ظرفیت ها هموار می شود و با حمایت از ایده پردازان می‏ توان زمینه پیشرفت را فراهم نمود و از خروج سرمایه های علمی کشور جلوگیری نمود.

حجت الاسلام والمسلمین محمد علی نکونام با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه تولید فکر یکی از اجزای اقتصاد مقاومتی است، از عوامل اجرایی جشنواره ایده سبزکوه خواست، در دورترین نقاط استان نیز اهداف این جشنواره معرفی شود و از ائمه جمعه شهرهای استان نیز خواست که به نحو شایسته مردم و جوانان سراسر استان را جهت نهادینه شدن فرهنگ علم و فنآوری در جامعه تشویق و ترغیب نمایند.

قائم مقام رییس جشنواره ایده سبزکوه در ادامه گفت، یکی از رسالت های مرکز رشد واحدهای فناوری گسترش فرهنگ پژوهش و ایده پردازی است و سیاست و هدف جشنواره ایده سبز کوه در راستای اقتصاد مقاومتی و توسعه و ترویج فرهنگ کارآفرینی و نوآوری و فراهم نمودن زمینه حمایت از ایده ها مبتنی بر دانش و حرکت در راستای تحقق دانشگاه کار آفرین است.

رییس بنیاد نخبگان استان نیز در این نشست گفت: همانگونه که خیرین مدرسه ساز و مسجد ساز در جامعه وجود دارد، امروز برای تبدیل ایده به ثروت و تجاری سازی آن ، نیاز به خیرینی است تا فن آفرینان  را مورد حمایت مالی قرار دهند تا ایده های  علمی و پژوهشی آنها تا مرحله تجاری سازی و تولید محصول پیش برود.  

   مجتبی بنیادیان افزود: جشنواره ایده سبزکوه در حمایت از ایده پردازان و ایده های آن ها  با برنامه ریزی اصولی و هدایت و حمایت از ایده پردازان برگزار می شود و سعی در برطرف نمودن موانع و مشکلات فن آفرینان استان خواهد داشت.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.