قدس آنلاین – اهواز – زهره کریمی  : بزرگترین سالن مسافری در سالن جدید مسافری پایانه مرزی شلمچه با حضور وزیر راه و شهرسازی به بهره برداری می رسد.

افتتاح بزرگترین سالن مسافری در سالن جدید مسافری پایانه مرزی شلمچه با حضور وزیر راه و شهرسازی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت : این سالن به عنوان بزرگترین سالن مسافری کشور شناخته می شود که در سال ٩٤کار ساخت آن شروع شده است.

مسعود مصدقی اضافه کرد : برای ساخت سالن جدید پایانه مرزی شلمچه ٢٨٢ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور برای این پروژه هزینه شده است.

وی افزود : سالن جدید دارای تعداد مناسبی گیت جهت تسهیل عبور و مرور مسافر ، محل اسکان ادارات مرتبط ، غرفه های عرضه مواد غذایی، نمازخانه و همچنین محوطه سازی سالن مسافری می باشد

مسعود مصدقی اظهار داشت : این سالن قراراست به دست دکتر آخوندی وزیر راه و شهرسازی که پنجشنبه ششم آبان ماه به خوزستان سفر خواهد کرد به بهره برداری برسد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان ادامه داد : پیش بینی شده است که روزانه ٥٠ هزار نفر از این سالن مسافری به کشور عراق تردد کنند.

پایانه مرزی شلمچه یکی از استراتژیک ترین پایانه های مرزی کشور است که در فاصله ١٣٠ کیلومتری مرکز استان قراردارد و همه ساله در مراسم پیاده روی اربعین حسینی خیل عظیمی از مشتاقان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) از این پایانه جهت مشرف شدن به عتبات عالیات از این پایانه مرزی عبور می کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.