قدس آنلاین- بجنورد-کبری علی آبادی:مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان شمالی گفت: از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی، ۲۱ مجتمع های روستایی در استان اجرا می شود.

اجرای ۲۱مجتمع آب رسانی خراسان شمالی با اعتبار صندوق توسعه ملی

حمید روشن روان در گفت و گو با قدس آنلاین در بجنورد، اظهار داشت: علاوه بر این، اعتبار اجرای ۱۲ پروژه آبرسانی تک روستایی نیز از محل این صندوق تامین می شود.

وی افزود: این پروژه ها برای تامین آب آشامیدنی سالم و بهداشتی و حذف مشکلات کمی و کیفی آب و تحت پوشش قرار دادن مشترکان جدید در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: اعتبار در نظر گرفته شده برای این پروژه ها از محل صندوق توسعه ملی۲۸۰ میلیارد ریال است که ۲۵۴ میلیارد ریال از این رقم برای مجتمع های آبرسانی و ۲۵ میلیارد ریال برای تک روستاها است.

روشن روان با بیان اینکه این پروژه ها در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی اجرا می شوند گفت: تاکنون چهار مجتمع آبرسانی و یک پروژه تک روستایی شامل ۲۱ روستا و پنج هزار و ۱۵۷ نفر جمعیت افتتاح و به بهره برداری رسیده است.

وی تصریح کرد: مجتمع روستایی برزانلو با جمعیت چهار هزار و ۳۶۵ نفر و در قالب هفت روستا در شهرستان جاجرم در سفر اخیر وزیر نیرو و معاون اول رئیس جمهور به بهره برداری رسید.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان شمالی گفت: امید می رود با اتمام این پروژه ها مشکل آب ۲۱۰ هزار نفر از روستاییان استان مرتفع شود.

روشن روان اظهار داشت: اکنون از یک هزار و ۲۹۷ روستای استان و جمعیت ۳۹۷ هزار و ۸۰۳ نفر ساکنان روستا، ۶۵۵ روستا با ۳۵۴ هزار و ۹۵۴ نفر تحت پوشش خدمات آب و فاضلاب روستایی هستند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.