سرمربی لیورپول پس از برد خانگی برابر وست‌برومویچ عنوان کرد اگر قرمزها برابر حریف به تساوی می رسیدند شوخی خیلی بی مزه‌ای می‌شد.

یورگن کلوپ: تساوی برابر وست بروم شوخی بی مزه‌ای می‌شد!

به‌ گزارش قدس آنلاین ‌و ‌به نقل از دیلی میل، هفته‌ نهم لیگ برتر انگلیس شنبه شب با برگزاری یک دیدار ادامه یافت که در آن لیورپول در خانه پذیرای وست برومویچ بود که این دیدار با برتری دو بر یک قرمزها به پایان رسید. شاگردان یورگن کلوپ با تیم صدرنشین آرسنال در صدر جدول رده‌بندی هم امتیاز شدند ولی به دلیل تفاضل گل کمتر در رده دوم جدول رده‌بندی قرار گرفتند.

کلوپ بعد از پیروزی با ارزشی  که به همراه لیورپول به دست آورد، در نشست خبری گفت‌: تیمم تمام طول بازی برتر از تیم حریف بود. از نمایش بازیکنانم راضی هستم. بازی برابر وست برومویچ به هیچ وجه آسان نیست. آنها توپ های هوایی زیادی را روی دروازه‌ ما ارسال می‌کردند و به همین خاطر مجبور بودیم دفاع‌مان را عقب نگه داریم. به‌ هر حال از نتیجه‌ای که به دست آمده است، خوشحال هستیم. البته در دقایق پایانی کمی نگران شدم. وقتی گل اول را از حریف دریافت کردیم، ترسیدم که وست بروم به بازی برگردد و اگر این اتفاق می‌افتاد یک شوخی بی مزه بود.

سرمربی آلمانی لیورپول در ادامه ‌اضافه کرد: در حال‌ حاضر چالش بزرگی روبروی ما قرار دارد و آن هم این است که آرام باشیم و از موقعیت خود در جدول لذت ببریم. اهدافمان را گم نکرده و تمرکزمان را حفظ کنیم. همه این موارد بسیار مهم هستند. فوتبال ۹۰ ‌دقیقه نیست بلکه بیش از ۹۰ دقیقه است. تا زمانی که داور سوت آن را نزده باشد، بازی در جریان است. باید به همین خاطر بیشتر مراقب باشیم.

کلوپ ‌اضافه کرد: در این بازی امره جان و روبرتو فیرمینو، موقعیت‌های برای گلزنی داشتند ولی متاسفانه نتوانستیم از این فرصت‌ها استفاده لازم را ببریم. روی ضد حملات نشان دادیم که تیم منظم و با برنامه‌ای هستیم.

استیون جرارد همزمان با بازی لیورپول، آخرین دیدار خود را برای لس آنجلس گلکسی بازی کرد و با هواداران این تیم نیز خداحافظی کرد تا زمزمه‌های بازگشت او به لیورپول قوت بگیرد. یورگن کلوپ در پایان درباره بازگشت استیون جرارد به ترکیب تیمش برای ادامه فصل نیز گفت‌: اگر جرارد به تیمم اضافه شود، شگفتی خیلی بزرگی خواهد بود. از جرارد استقبال خواهیم کرد. نمی دانیم او چطور از حضور در لیورپول محروم است. البته در این بین باید مسئولان باشگاه تصمیم گیری کنند و تنها من نیستم که باید بگویم جرارد باید بازگردد.

لیورپول با برتری دو بر یک برابر وست برومویچ توانست به رده دوم جدول لیگ برتر برسد و منتظر بازی‌های امروز (یکشنبه ) خواهد بود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.