قدس آنلاین- بجنورد- کبری علی آبادی: مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری خراسان شمالی گفت: کمبود اعتبار سبب اجرایی نشدن طرح خارج کردن انبار سوخت از بجنورد شده است.

کمبود اعتبار ، سدی برای خارج کردن انبارهای سوخت از بجنورد

علی ثروتی در گفت و گو با قدس آنلاین از بجنورد، در باره وضعیت خروج مخازن سوختی نفت به خارج از شهر بجنورد گفت: این مخازن در دهه 40 ایجاد شده اند و البته در زمان ساخت، در خارج شهر راه اندازی شدند اما با توسعه شهر بجنورد، در داخل حریم شهر قرار گرفته اند.

وی خاطرنشان کرد: این مشکل مختص بحنورد نیست و چند شهر بزرگ در سطح کشور با مشکل وجود انبار های سوخت در داخل شهر روبه رو هستند.

وی خاطرنشان کرد: خروح این انبارها به خارج شهر بجنورد در سفر دولت گذشته به استان مورد توجه قرار گرفت اما در همان زمان به علت مشکل اعتباری پروژه از لیست پروژه های اجرایی خارج شد.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری خراسان شمالی افزود: شرکت نفت نیز اعلام کرده است که توان مالی برای خارج کردن مخازن سوختی به خارج شهر را ندارد.

ثروتی خاطرنشان کرد: بر اساس اعلام شرکت پحش و فراورده های نفتی، اقدامات لازم برای تامین ایمنی تک تک مخازن انجام شده و پدافندغیرعامل در آن رعایت شده است.

وی افزود: یکی از دغدغه ها این است که رعایت حریم این مخازن توسط شهرداری مورد توجه نبوده و شاهد ساخت منازل مسکونی در نزدیکی های این انبارها هستیم.

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.