قدس آنلاین – اهواز - زهره کریمی : مدیر کل بهزیستی خوزستان در نشست هم اندیشی با حضور معاونین تخصصی اداره کل و مددکاران و کارشناسان بهزیستی شهرستانهای اهواز،کارون،باوی و حمیدیه  در سالن اجتماعات اداره کل بهزیستی خوزستان ضمن تشریح سیاستهای جاری سازمان بهزیستی عنوان داشت:تامین مسکن و اشتغال معلولین و نیازمندان تحت پوشش و تکریم و رضایتمندی  ارباب رجوع  اولویت اصلی مددکاران و کارشناسان  بهزیستی است.

مسکن و اشتغال معلولین و نیازمندان  و تکریم ارباب رجوع اولویت اصلی مددکاران بهزیستی  است

غلامرضا صدیق راد خطاب به مددکاران و کارشناسان حاضر درجلسه گفت :کار را بعنوان عبادت فرض کنید و بخش باارزش زندگی  سرو سامان دادن به مددجویان ،ایتام و معلولان است .

مدیر کل بهزیستی  هدف از برگزاری این جلسه را ارزیابی مشکلات و کمبودها و بالابردن بهره وری و اثر بخشی نیروها عنوان کرد و گفت:  مددکاران باید آموزش دیده و دلسوز بوده و در برخورد با مراجعین که از ضعیف ترین و درمانده ترین افراد جامعه هستند نهایت تکریم ورضایت مندی را ایجاد کنند.

وی در پایان ضمن بیان اینکه  کارشناسان و مددکاران باید فعالیتهای خود را به روز رسانی کرده و اشراف کامل بر دستورالعملها و بخشنامه های جاری سازمان داشته باشندگفت:شناخت نیازمندیهای مددجویان و معلولان در حل بهتر مشکلات اساسی آنها موثر است

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.