قدس آنلاین – گیلان – نرجس غلامپور :مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان از رقابت ۳۸۱ بانو در مسابقات سراسری قرآن کریم در زیباکنار خبر داد و گفت: اختتامیه مسابقات سراسری قرآن کریم در بخش بانوان هفتم آبان ماه جاری برگزار می‌شود.

رقابت ۳۸۱ بانو در مسابقات سراسری قرآن کریم

حجت‌الاسلام ولی عادلی در حاشیه برگزاری مسابقات سراسری قرآن کریم در زیباکنار با اشاره به آغاز رقابت‌های بانوان قرآنی کشور اظهار کرد: از صبح امروز مسابقات سراسری قرآن کریم در بخش خواهران با حضور ۳۸۱ نفر در مجتمع رفاهی زیباکنار آغاز شد.

وی با بیان اینکه بانوان امروز در بخش معارف قرآن کریم، همسرایی، دعاخوانی و همخوانی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند، افزود: به غیر از رشته اذان و ابتهال بقیه رشته‌های مسابقات بخش بانوان و برادران یکسان است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان مسابقات سراسری قرآن کریم از روز ۲۵ مهر ماه با حضور متسابقین مرد آغاز شد، خاطرنشان کرد: در روز اول آبان مسابقات بخش برادران به اتمام رسید.

وی با تصریح بر اینکه مسابقات بخش خواهران از صبح امروز آغاز و در روز هفتم آبان اختتامیه آن برگزار می‌شود، یادآور شد: ستاد اجرایی، ستاد معین در گیلان و ستاد راهبردی برگزاری مسابقات در تهران تمام تلاش خود را به منظور برگزاری هرچه باشکوه‌تر این دوره از مسابقات به‌کار گرفته‌اند.

عادلی درباره برگزاری مسابقات آینده قرآن کریم، خاطرنشان کرد: مسابقات سراسری قرآن کریم سال آینده در آذربایجان غربی برگزار می‌شود.

مراسم افتتاح مسابقات قرآنی بخش خواهران شب گذشته توسط حسین رفیعی قاری ممتاز گیلانی در مسابقات سراسری قرآن کریم بخش برادران برگزار شد و اجرای نمایش واقعه کربلا از دیگر برنامه افتتاحیه مسابقات سراسری قرآن کریم بخش خواهران بود.

برای نخستین بار تمام رشته‌ها در مسابقات سراسری قرآن کریم با هم تجمیع و با حجم گسترده در گیلان برگزار شده که مورد استقبال همگان قرار گرفت.

گیلان از ۲۵ مهر ماه سال جاری میزبان سی‌ونهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم است که این رقابت‌ها در بخش برادران با معرفی نفرات برگزیده به پایان رسیده و در بخش خواهران تا هفتم آبان ادامه دارد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.