قدس آنلاین - زاهدان : دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان گفت: اجرای نمایش‌های خیابانی تاثیر بسزایی در پیشگیری از اعتیاد داشته و مخاطبان را با آسیب‌های ناشی از آن آشنا می‌کند .

نقش موثر اجرای نمایش‌های خیابانی در پیشگیری از اعتیاد

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان گفت: اجرای نمایش‌های خیابانی تاثیر بسزایی در پیشگیری از اعتیاد داشته و مخاطبان را با آسیب‌های ناشی از آن آشنا می‌کند .

محمدهادی مرعشی  در جلسه کمیته فرهنگی و پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان  اظهار کرد: نقش آموزش و پرورش در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی به ویژه مواد مخدر بسیار مهم است و برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای قشر دانش‌آموز که به صورت مستمر در حال برگزاری است نتیجه بهتری در زمینه پیشگیری به دنبال خواهد داشت.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان افزود: سفر وزیر کشور به استان ما بسیار مهم بود و مصوبات خوبی را برای این منطقه به دنبال داشت.وی  ادامه داد: ما به دنبال کارهای بزرگ نیستیم بلکه انجام درست و دقیق کارهای کوچک که منتج به رهایی یک نفر از دام اعتیاد شود هم برای ما مهم است.

وی گفت: اجرای نمایش‌های خیابانی تاثیربسزایی در پیشگیری از اعتیاد داشته و مخاطبان را با آسیب‌های ناشی از آن آشنا می‌کند. مرعشی بیان کرد: برگزاری نمایشگاه‌های ثابت و سیار در شهرستان‌های مختلف با موضوع پیشگیری از اعتیاد از جمله برنامه‌هایی است که امسال در سطح استان انجام شده است. دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان افزود: برگزاری مسابقات ورزشی، سخنرانی در محافل مختلف به ویژه نماز جمعه اهل سنت، برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی برای خانواده‌ها از دیگر اقدامات شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در سیستان و بلوچستان است. این مسؤول ادامه داد: پیشگیری از اعتیاد یکی از اقدامات مهم آموزش و پرورش است که کارگاه‌های آموزشی مختلف در این زمینه در سطح مدارس برگزار شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.