قدس آنلاین- ایلام-غلامرضا محمدمرادی: مدیرکل حوزه دفتر و روابط عمومی استانداری ایلام گفت: در اقدامی مبتکرانه از تمام استانداران سابق استان، پس از پیروزی انقلاب اسلامی برای بازدید از استان ایلام و مرز مهران دعوت شده است.

تمام استانداران در مهران

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، حیدر فاضلی در گفت‌وگو با خبرنگار ما بابیان اینکه استانداران سابق، از مرز مهران و پایانه بین المللی این شهر بازدید می‌کنند، اظهار داشت: تعدادی از این استانداران اسبق که وارد استان شده اند، قرار است امروز طی یک سفر چند ساعته از مرز بین‌المللی مهران بازدید به عمل آورند.

وی با اشاره به اینکه استانداران سابق از زیرساخت‌ های ایجاد شده در مرز مهران و تغییرات انجام گرفته طی‌ سال‌های اخیر در استان، بازدید به عمل می آورند، افزود: در حال حاضر مرز مهران به کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل شده تا زمینه سهولت تردد زوار در این خروجی بین‌المللی فراهم شود.

حیدر فاضلی با بیان اینکه نشست با مدیران دستگاه‌های اجرایی و چندین برنامه دیگر از برنامه‌ های‌ استانداران سابق، خواهد بود، یادآور شد: برای توسعه همه جانبه استان ایلام و مرز مهران از نظرات مشورتی آنان در این خصوص استفاده خواهد شد.

مدیرکل حوزه دفتر و روابط عمومی استانداری ایلام با اشاره به اینکه قطعا با همکاری مردم و مسئولین زمینه برپایی پرشور و معنوی مراسم اربعین حسینی در استان ایلام فراهم خواهد شد، تصریح کرد: از ابتدای دهه اول محرم، مردم و مسئولان استان ایلام آماده پذیرایی از زوار اباعبدالله (ع) بوده و در این راه از هیچ کوشش و تلاشی مضایقه نکرده اند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.