قدس آنلاین- بیرجند:استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه این استان چهره های زیادی در حوزه های علمی تربیت و به جامعه تحویل داده است، گفت: مسئولان ذیربط برنامه ریزی کنند تا در قالب های زمانی مشخص در طول سال از این افراد به نحو مطلوب و مناسب قدردانی شود.

خراسان جنوبی چهره های زیادی در حوزه های علمی تربیت و به جامعه تحویل داده است

به گزارش قدس آنلاین از بیرجند: سید علی اکبر پرویزی صبح پنج شنبه در آیین نکوداشت مقام علمی پروفسور مهدی بلالی مود پدر علم سم شناسی ایران اظهار داشت: پروفسور بلالی مود، علم و اخلاق را در هم آمیخت و می توان گفت ایشان آمیزه ای از علم و اخلاق است.

وی به ویژگی های والای اخلاقی پروفسور بلالی اشاره کرد و افزود: ایشان در کنار جایگاه علمی، دارای سجایا و ویژگی های اخلاقی است که موجب شده همواره در قلب انسان ها جای داشته باشد.

وی با بیان اینکه پروفسور بلالی نام ایران را در دنیا پرآوازه کرد، گفت: فعالیت های ایشان در زمینه کمک به انسان ها و تلاش های بشردوستانه شان موجب افتخار تمامی انسان های آزاده است.

وی وجود چهره هایی همچون پروفسور بلالی مود را موجب افتخار دانست و افزود: این انسان های والامقام موجب معرفی استان خراسان جنوبی به عنوان یک استان علمی و دانشگاهی در سطح کشور و حتی در سطح بین الملل می شوند.

وی با بیان اینکه خراسان جنوبی چهره های زیادی در حوزه های علمی تربیت و به جامعه تحویل داده است، گفت: مسئولین ذیربط برنامه ریزی کنند تا در قالب های زمانی مشخص در طول سال از این افراد به نحو مطلوب و مناسب قدردانی شود.

وی با بیان اینکه علم بدون اخلاق هیچ ارزشی ندارد، گفت: در حال حاضر هستند کسانی که از حیث علمی به درجات بالایی رسیده اند اما از آنجاکه به اصول اخلاقی و رعایت حقوق انسان ها پایبند نیستند از علم و دانش خود برای کشتن انسان های بی گناه و به خاک و خون کشیدن کودکان استفاده می کنند.

وی ضمن تقدیر از تلاش ها و خدمات پروفسور بلالی مود گفت: مسئولین باید از ظرفیت و توانمندی این عزیزان به نحو مناسب در راستای توسعه استان استفاده کنند.

در این مراسم که با حضور برخی از مسئولین کشوری و چهره های علمی و دانشگاهی برگزار شده بود از مقام علمی پروفسور مهدی بلالی مود پدر علم سم شناسی ایران تقدیر به عمل آمد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.