رییس فدراسیون والیبال گفت: تا المپیک ۲۰۲۰ در فدراسیون والیبال ماندگارم و برای والیبال برنامه زیادی دارم. او هم‌چنین تاکید کرد که با حاشیه‌های بازی خاتم اردکان یزد و شهرداری عمران ساری برخورد خواهد شد.

داورزنی: با حاشیه سازان لیگ قاطعانه برخورد می‌کنیم/ تا المپیک ۲۰۲۰ می مانم

به گزارش قدس آنلاین، رییس فدراسیون والیبال در پاسخ به این سوال که در فدراسیون والیبال ماندگار است یا قصد رفتن به کمیته ملی المپیک را دارد؟ گفت: من برای المپیک ۲۰۲۰ برنامه دارم و در حال حاضر در حال آماده‌سازی دو تیم نوجوانان دختر و پسر به بازی‌های آسیایی هستیم. سر من به حدی در فدراسیون والیبال شلوغ است که دیگر فرصتی برای فکر کردن به سایر پست‌ها را ندارم.

محمدرضا داورزنی هم‌چنین در رابطه با اتفاقاتی که در بازی دو تیم خاتم اردکان یزد و شهرداری عمران ساری در لیگ برتر رخ داد و بازیکنان به داور اعتراض داشتند، گفت: با خاطیان این موضوع برخورد جدی انجام خواهیم داد و برای رای نهایی منتظر تصمیم کمیته انضباطی فدراسیون والیبال هستیم تا دیگر شاهد اینگونه رفتارها از سوی بازیکنان نباشیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا تصمیمی در خصوص تغییر کادر فنی تیم ملی بزرگسالان صورت گرفته است و گزینه‌ای در این زمینه پیشنهاد شده است، خاطرنشان کرد: هنوز هیچ پیشنهادی در این زمینه صورت نگرفته و در حال بررسی عملکرد شش ماهه کادر فنی تیم ملی والیبال هستیم. البته در این بررسی عملکرد سایر پست‌ها از جمله فیزیوتراپی، آنالیزور، ماساژور و سایر کسانی که در کنار تیم ملی تیم ملی والیبال فعالیت می‌کنند مورد بررسی قرار خواهد گرفت تا ببیینم طی شش ماه گذشته وضعیت عمومی تیم و یا وضعیت انتخاب بازیکنان به چه شکلی بوده تا به یک نتیجه کلی دست پیدا کنیم.

رییس فدراسیون والیبال اضافه کرد: در هفته آینده طی روزهای شنبه و دوشنبه با کادر فنی جلسه‌ای خواهیم داشت و همچنین یک جلسه با هیات رییسه خواهیم داشت تا بتوانیم به جمع‌بندی نهایی در رابطه با عملکرد تیم در شش ماهه گذشته برسیم و همچنین برنامه‌ریزی دقیقی را برای المپیک ۲۰۲۰ را انجام دهیم.

داورزنی همچنین پیرامون این پرسش که آیا در حال بررسی گزینه خاصی برای هدایت تیم ملی بزرگسالان هستید یا خیر؟ تصریح کرد: همه کسانی که در والیبال دنیا مطرح هستند جزء بزرگان این رشته محسوب می‌شوند و هر کسی نقطه نظر خاصی برای خود دارند، ولی ما سعی می‌کنیم برای این‌که بتوانیم در المپیک ۲۰۲۰ به عملکرد موفقی دست پیدا کنیم روند کار را آن‌طور که فکر می‌کنیم پیش ببریم. البته باید بگویم این‌که تیم در المپیک ریو توانست به مرحله‌ی دوم راه پیدا کند عملکرد راضی‌کننده بود، اما از عملکرد تیم راضی نبودم. ما می‌توانستیم در برابر لهستان و روسیه بازی بهتری ارائه دهیم که متاسفانه این شرایط برای تیم مهیا نشد.

وی خاطر نشان کرد: یک زمانی تیم بازی را در برابر تیم بزرگی واگذار می‌کند، اما به خاطر ارائه‌ی یک بازی خوب هم بازیکن، کادر فنی و هم تماشاچی از کیفیت بازی راضی هستند، اما یک وقتی می‌بینید بازی را می‌برند، اما کسی از برند چنین بازی راضی نیست به همین خاطر ما سعی می‌کنیم عملکرد تیم را به درستی بررسی کنیم تا در آینده روند بهتری را در تیم ملی بزرگسالان ایجاد کنیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.