قدس آنلاین- بجنورد- سمانه محمدزاده ثانی: استاندار خراسان شمالی بر کنار گذاشتن دغدغه های شخصی در مسایل و مباحث حزبی و سیاسی تاکید کرد.

دغدغه های شخصی در مسایل حزبی کنار گذاشته شود

به گزارش قدس آنلاین از بجنورد، محمد رضا صالحی در نشست شورای هماهنگی اصلاح طلبان استان ، اظهار داشت: معیارها و اولویت ها در مباحث سیاسی باید روشن و مشخص باشد و نوع بیان از سوی منتقدان با تندی و نگرانی همراه نباشد.
صالحی افزود: پیشرفت یک مجموعه سیاسی در سطح کشور و استان مانند یک خانواده نیازمند همدلی، همفکری و همراهی است.
وی ادامه داد: کارکرد اصلی احزاب گسترش فعالیت های سیاسی، افزایش شور و نشاط سیاسی و ضریب امنیت ملی است.
صالحی در ادامه سخنان خود همنواختی مباحث مطرح شده از سوی احزاب مختلف را لازم و ضروری دانست و تاکید کرد: افزایش تعاملات و همکاری های احزاب با مسولان دولت در استان از اهداف و خواسته های اصلی ما است.
نماینده عالی دولت در خراسان شمالی با بیان اینکه مبنای تغییرات مدیریتی صورت گرفته در چند وقت اخیر دراستان ترمیم بازماندگان دولت قبل است، یادآور شد: تغییرات صورت گرفته در برخی موارد با مخالفت نمایندگان استان همراه بود که با افزایش و تقویت رفاقت ها این مشکل نیز برطرف شده است.
وی با بیان این مطلب که از نگاه ما تمامی این تغییرات مثبت بوده است، افزود: اگر شخص یا حزبی تغییرات صورت گرفته را منفی می داند آن را با بیان دلیل و بیان منطقی به سمع و نظر ما برساند.
صالحی خاطر نشان کرد: احزاب توقع و انتظار پذیرش برخی از افرادی که مورد تایید وزارتخانه های مربوطه نیست را از ما نداشته باشند چرا که انتصاب چنین شخصی استان را با مشکلات مختلف روبرو می کند.
وی افزود: باید تعریف درستی از حزب در جامعه معنا پیدا کند که تحقق این امر نیازمند فرهنگسازی در سطح جامعه است.
استاندار خراسان شمالی تصمیم سازی و تصمیم گیری در انتخابات ریاست جمهوری را نیز بر عهده دولت و وظیفه نمایندگان و کارگزاران دولت در استان را اجرایی و عملیاتی کردن این تصمیمات و همچنین حفظ و نگهداری از آراء مردم عنوان کرد.
وی همچمین با اشاره به حمایت دولت اعتدال از احزاب سیاسی مختلف اظهار داشت: حمایت های دولت اعتدال از جریان های سیاسی صرفا جریان اصلاح طلبی نبوده و نیست و انتظار ما نیز از احزاب مختلف پرهیز از پرداختن به مسائل حاشیه ای و زیر سوال بردن باورها و اعتقادات مردم است.
در پایان مقرر شد حوزه معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری نسبت به برگزاری مستمر این نشست ها با گروه های سیاسی و احزاب بویژه جوانان اقدام کند.

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.