سرمربی سابق اینتر معتقد است هیچگاه نباید به جایی که در آن خوب کار کرده اید، بازگردید زیرا بار دوم بدتر کار می کنید.

اعتراف مانچینی: نباید دوباره به اینتر بر می‌گشتم

به گزارش قدس آنلاین، روبرتو مانچینی نوامبر ۲۰۱۴ بار دیگر، پس از ۶ سال که یک دوره موفق در این تیم شد، سرمربی اینتر شد اما نتوانست نظر مسئولان این تیم راه جلب کند. وی اینتر را در سری آ به مقام چهارم رساند و پیش از شروع فصل جاری از این تیم کنار رفت.

به گزارش فوتبال ایتالیا، مانچینی در سمیناری در شهر رم در این مورد گفت: هیچگاه به جایی که در آن خوب کار کرده اید، باز نگردید زیرا بار دوم حتما بدتر کار می کنید. نمی دانم چرا به اینتر بازگشتم. فکر می کردم می توانم یک پروژه جدید و موفق را شروع کنم و به زمان نیاز داشتم.

وی در ادامه اعتراف خود عنوان کرد: علاقه به اینتر مرا به آن سمت کشاند. آنها در وضعیت بدی قرار داشتند و من فکر کردم بازگشت به اینتر تصمیم خوبی است. به خاطر چیزی که اینتر به من طی سال های قبل داده بود. هنوز جوان هستم و راه زیادی در مقابلم است. هدف های زیادی دارم. قطعا به چین نخواهم رفت.

مانچینی تاکید کرد: می خواهم تجربه های بیشتری در فوتبال اروپا داشته باشم. چین کمی خارج از مسیر من است. اما این درست است که ما باید به تمام گزینه ها نگاه کنیم. من تجربه حضور در انگلیس و ترکیه را در کارنامه دارم و این می توانم در ادامه راه به من کمک کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.