خط قرمز: فرمانده انتظامی مشهد از دستگیری هفت سارق حرفه‌ای و کشف 449 شاه کلید از این سارقین شب رو خبر داد.

دستگیری 7 دزد شب رو با 449 شاه کلید در مشهد

فرمانده انتظامی مشهد در تشریح مرحله دیگری از عملیات گسترده تشدید مبارزه با سرقت‌های شبانه که به طور همزمان در دستور کار کلانتری شهید هاشمی نژاد و خواجه ربیع مشهد قرار گرفت، گفت: تیم‌های دایره آگاهی کلانتری شهید هاشمی نژاد در پی گزارش سرقت‌های سریالی از مغازه‌ها و سرقت خودرو در حوزه استحفاظی خود با بررسی سرنخ‌های موجود دریافتند عاملان اصلی این سرقت‌ها با خودروهای مسروقه اقدام به ارتکاب دیگر سرقت‌ها می‌کنند.

سرهنگ محمد بوستانی افزود: پلیس در این عملیات با توجه به مشخصات خودروهای سرقتی اعلام شده به فوریت‌های پلیسی 110، خودروی پراید مشکی مسروقه را در خیابان آیت الله عبادی مشهد شناسایی و تحت تعقیب قرار دادند. وی افزود: سارقان که متوجه تعقیب پنهان پلیس شده بودند با سرعت متواری شدند و مأموران انتظامی با تیراندازی هوایی آنان را زمین‌گیر کردند.

سرهنگ بوستانی خاطرنشان کرد: با دستگیری این دو متهم در بازرسی اولیه از آنان 112 شاه کلید از انواع مختلف که در سرقت خودرو و سرقت از مغازه‌ها مورد استفاده قرار می‌گرفت به همراه یک قبضه چاقوی بزرگ کشف و تحقیقات از دو سارق 36 و 42 ساله برای کشف سرقت‌های انجام شده توسط آن‌ها و همچنین شناسایی و دستگیری دیگر اعضای این باند حرفه‌ای سرقت ادامه دارد.

فرمانده انتظامی مشهد در تشریح دومین مرحله از این عملیات غافلگیرانه گفت: تیم‌های دایره آگاهی کلانتری خواجه ربیع نیز در این مأموریت ضربتی منزل مسکونی که پاتوق سارقان سابقه‌دار و مرکز طراحی سرقت‌های شبانه بود را در محدوده خیابان بهمن مشهد شناسایی کردند.

وی افزود: پلیس با هماهنگی مقام قضایی و پس از چند ساعت تعقیب و مراقبت نامحسوس، زمانی که گردانندگان باند در این خانه جمع شده بودند به طور ضربتی وارد عمل شدند و 5 سارق حرفه‌ای را دستگیر کردند. در بازرسی از مخفیگاه متهمان 99 قطعه انواع لوازم مسروقه به همراه 350 شاخه کلید کشف شد. تحقیقات برای کشف دیگر سرقت‌های انجام شده توسط اعضای این باند ادامه دارد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.