سخنگوی رسمی تشکیلات بسیج مردمی الحشد الشعبی با تاکید براینکه عملیات نابودی گروه تروریستی داعش منحصر به داخل اراضی عراق نمی شود گفت که گروه تروریستی داعش را در داخل اراضی سوریه نیز دنبال می کنیم.

به دنبال داعش تا سوریه هم می رویم

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا، 'احمد الاسدی' درگزارشی به مناسبت شروع عملیات الحشد الشعبی درمحور غربی موصل افزود که با هماهنگی با دولت عراق و سوریه، گروه تروریستی داعش را تا داخل اراضی سوریه دنبال خواهیم کرد.
وی اضافه کرد که هرجا احساس کنیم که تروریسم تهدیدی علیه امنیت ملی عراق است، آنها را دنبال می کنیم.
احمد الاسدی گفت که نیروهای داوطلب مردمی الحشد الشعبی در اولین روز عملیات خود در محور جنوب غربی موصل، 10 روستا را آزاد کردند.
وی با اشاره به اینکه الحشد الشعبی به تهدیدهای ترکیه اهمیتی نمی دهد افزود که با اعتماد به نفس به پیروزی خود، گروه تروریستی داعش را در موصل نابود می کنیم.
از طرفی گزارش ها از محورهای عملیاتی حاکیست که نیروهای الحشد الشعبی بیش از نصف مسافت را تا رسیدن به شهر تلعفر درغرب موصل طی کرده اند.
همزمان 'عبدالوهاب الساعدی' از فرماندهان ارشد عراقی ناظر بر روند عملیات آزاد سازی موصل تاکید کرد که هماهنگی بین قوای مسلح عراق و الحشد الشعبی در سطح بالایی جریان دارد.
'ابومهدی المهندس' نایب رییس تشکیلات بسیج مردمی الحشد الشعبی نیز لحظاتی بعد از شروع عملیات الحشد الشعبی، از رزمندگان الحشد الشعبی در محور جنوب غربی موصل بازدید به عمل آورد.
مرحله دوم عملیات آزادسازی موصل از بامداد امروز شنبه با پیشروی زمینی نیروهای الحشد الشعبی از منطقه 'سن الذبان' در جنوب غربی موصل آغاز شده است و براساس گزارش این نیروها بیش از 60 کیلومتر در روز اول پیشروی داشته اند.
الحشد الشعبی با رسیدن به شهر تلعفر درصدد قطع کامل ارتباط گروه تروریستی داعش با اراضی سوریه و تنگ کردن حلقه محاصره بر داعش در موصل است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.