قدس آنلاین -خوزستان -زهره کریمی :  در ابتدای جلسه مهندس عالی پور اظهار داشت: تکمیل پروژه های مسکن مهر از مطالبات مقام معظم رهبری است و می بایست همه دستگاه های مسئول با هماهنگی و همکاری یکدیگر این کار را به سرانجام برسانند.

جلسه بررسی پیشرفت پروژه ۲۰۰۰ واحدی مسکن مهر کارکنان نفت اهواز در دفتر مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب برگزار گردید.

وی افزود: این پروژه می تواند نماد دانش فنی مهندسان استان باشد و به آن در سطح کشور افتخار نمود، لذا ضمن تسریع در تکمیل واحدهای باقیمانده باید نظارت دقیق جهت بالابردن کیفیت اجرا صورت پذیرد.

 در ادامه مهندس رحمانی مدیرکل راه و شهرسازی استان خوزستان ضمن ارائه برنامه ها و اقدامات آن اداره کل در جهت ادامه کار تأکید کرد با هم افزایی میان وزارت نفت  و راه و شهرسازی  می توان هرچه سریع تر مابقی واحدهای در حال ساخت را به سرانجام رساند.

در ادامه جلسه دستگاه های خدمات رسان (آب و فاضلاب و برق) برنامه های خود جهت تکمیل خدمات زیربنایی ۱۰۰۰ واحد دوم پروژه را ارائه نمودند.

در این جلسه مهندس امیریان مدیر نظارت بر طرح های عمرانی مناطق نفت خیز، مهندس نیازی مدیرکل دفتر فنی استانداری، مهندس براتی مدیرعامل آب و فاضلاب اهواز، مهندس خانچی مشاور مدیرعامل در امور پیگیری و اجرایی نیز حضور داشتند.

پروژه ۲۰۰۰ واحدی مسکن مهر نفت اهواز که بزرگترین پروژه احداث مسکن مهر ویژه کارکنان شاغل و بازنشسته وزارت نفت در جنوب می باشد در راستای تفاهم نامه وزرای نفت و راه و شهرسازی در منطقه سپیدار اهواز در حال احداث می باشد که فاز اول آن شامل ۴۰۰ واحد تحویل و ۲۰۰ واحد اول فاز ۲ هم درحال واگذاری می باشد.

 از ویژگی های این پروژه علاوه بر موقعیت های مکانی به اجرای هم زمان خدمات زیربنایی و روبنایی (مسجد، مدرسه، بازارچه) می توان اشاره نمود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.