سخنگوی جبهه پیروان معتقد است بدعهدی‌های آمریکا در قبال کشورمان به ویژه در زمینه برجام، تقویت کننده حضور مردم در راهپیمایی 13 آبان امسال است.

سجادی:نسل جوان ما در 13 آبان صدای اعتراض خود را به گوش آمریکا می رسانند

به گزارش قدس آنلاین، کمال سجادی در گفت‌وگو با  باشگاه خبرنگاران جوان؛ در رابطه با روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و بدعهدی‌های آمریکا در برابر کشورمان اظهار داشت: ۱۳ آبان روزی است که هیچ‌گاه کهنه نمی‌شود.
سخنگوی جبهه پیروان با اشاره به اینکه همان دلایلی که در روز ۱۳ آبان سال‌های گذشته باعث تظاهرات مردم شد هنوز هم وجود دارد، گفت: هر چه می‌گذرد بی‌ اعتمادی مردم ایران نسبت به سیاست‌های آمریکا بیشتر و بیشتر می‌شود.
وی با تاکید بر اینکه نکته بارز بدعهدی‌های فعلی آمریکا نسبت به کشورمان مسئله برجام است، تصریح کرد: مطابق با توافق‌نامه برجام، آمریکایی‌ها قول داده بودند که همه تحریم‌های ضد ایرانی را لغو کنند، اما مشاهده می‌کنیم که آنان همچنان نقض عهد می‌کنند.
سجادی ادامه داد: کاملا طبیعی و صحیح است که مردم ما در روز ۱۳ آبان بیایند و عملکرد آمریکایی‌ها به ویژه در رابطه با کشورمان و دیگر کشورهای جهان اسلام را به باد انتقاد بگیرند.
سخنگوی جبهه پیروان با انتقاد از عملکرد آمریکا در حمایت از گروه‌های تروریستی و تکفیری و همچنین ظلم به مردم مظلوم فلسطین، گفت: این مسائل می‌طلبد تا مردم ما به ویژه نسل جوان به گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان توجه خاصی داشته باشند و فریاد اعتراض‌شان را به گوش سیاستمداران آمریکا برسانند.
وی در پایان خاطر نشان کرد: بدعهدی‌های آمریکا در قبال کشورمان به ویژه در زمینه برجام، تقویت کننده حضور مردم در روز ۱۳ آبان امسال است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.