قدس آنلاین – سبزوار : مدیرعامل مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی واسعی سبزوار گفت: در ۶ ماه نخست سالجاری ۳۴۰ نفر در این بیمارستان فوت کرده اند که بطور میانگین آمار فوت روزانه این بیمارستان ۸/۱ نفر می باشد.

بیمارستان واسعی سبزوار روزانه به۸۴۰  نفر خدمات پزشکی ارائه می کند

 مهدی مولوی در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین در سبزوار با بیان اینکه در این مدت نیز ۴۸۸ احیای قلبی - ریوی (CPR) در این بیمارستان انجام شده که ۳۴ درصد آن موفقت آمیز بوده است افزود: میزان رضایتمندی مراجعان در سال گذشته۳/۷۴ درصد بوده است  که این میزان در امسال به ۲/۸۵درصد افزایش یافته است.

وی با اشاره به اینکه در نیمه نخست امسال ۱۲۵ هزار بیمار و نیازمند خدمات حوزه سلامت به این بیمارستان مراجعه کرده اند تصریح نمود : از این تعداد ۷۷ هزار نفر به اورژانس این بیمارستان مراجعه کرده اند که ۱۰ هزار نفر آنان بستری شده اند.

مدیرعامل مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی واسعی سبزوار هار داشت : در این بیمارستان بطور میانگین روزانه به ۸۴۰ نفر خدمات پزشکی ارائه می شود که به رغم انتقال بخش های اطفال، گوش، چشم، حلق و بینی به بیمارستان حشمتیه، تعداد مراجعان در نیمه نخست امسال از مدت مشابه سال گذشته بیشتر بوده است.

این مسئول بیان کرد : در این مدت ۴۹ هزار نفر به درمانگاه واسعی مراجعه کرده و از خدمات آن بهره برده اند.

مولوی با بیان اینکه در این مدت از مجموع ۲۵۸ تخت، روزانه ۱۸۰ تخت فعال بوده است، خاطر نشان کرد : ضریب اشغال تخت در این مدت ۷۷ درصد بوده است.

وی همچنین با اشاره به نوسازی و بهسازی بخش روانپزشکی این بیمارستان نیز گفت : تعداد تخت های این بخش از ۱۶ به ۳۱ تخت افزایش یافته و امکان توسعه آن تا ۴۵ تخت نیز پیش بینی شده است.

این بیمارستان در سال ۱۳۸۱ با عنوان بیمارستان واسعی و با ۱۲۸ تخت در ۱۵ بخش شروع به فعالیت کرد و در سال ۱۳۸۷ نیز به مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی واسعی با مساحت ۱۰ هزار و ۸۰۰ متر مربع و زیربنای ۱۴ هزار متر مربع ارتقا یافت.

مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی واسعی سبزوار  در حال حاضربا ۳۳۰ پرستار، ۹۰ پزشک و ۲۸۰ نیروی اداری و خدماتی به نیازمندان حوزه سلامت خدمت ارائه می کند.   /   انتهای پیام

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.