قدس آنلاین- علی محمدزاده: با گذشت چند ماه از برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی ، اما هنوز پول غذاهایی که از سوی ستاد برگزاری انتخابات در مشهد سفارش داده شده به چلوکبابی‌ها پرداخت نشده است!

طلب ۳۰۰ میلیونی چلوکبابی‌ها از ستاد انتخابات مشهد

به گفته یک منبع آگاه براساس قرارداد اولیه قرار بوده ۷۰ هزار پرس غذا در ایام برگزاری انتخابات در مراکز مورد نظر توزیع شود و نیمی از مبلغ آن که حدود ۲۵۰ میلیون تومان بوده، ابتدا پرداخت شود.

بر همین اساس مابقی مبلغ هم نهایتاً یک ماه پس از برگزاری انتخابات می‌بایست پرداخت می‌شد که همان مبلغ اولیه هم به صورت کامل پرداخت نشده و فقط ۲۰۰ میلیون تومان پرداخت شده و طلب ۳۰۰ میلیونی چلوکبابی‌ها از ستاد انتخابات همچنان وصول نشده باقی مانده است.

به گفته یکی از اعضای این اتحادیه برخی از این افراد به سبب مشکلات خاص از قبیل بیماری در شرایط سخت مالی قرار دارند، اما کسی پاسخگو نیست.

لازم به ذکر است که با توجه به اینکه کمتر از یک سال دیگر انتخابات ریاست جمهوری را در پیش داریم، به نظر می‌رسد، بدقولی‌های صورت گرفته در مواردی از این قبیل مشکلات هر چند به ظاهر کوچک اما قابل تأملی را به وجود خواهد آورد، چرا که به طور مثال تهیه غذا از مراکز ناشناخته حتی به دلیل مباحث پیش پا افتاده‌ای چون رعایت نکردن بهداشت و عرضه غذای نامرغوب حتی در صورت بروز مشکل کوچکی چون مسمومیت چند نفر، تبعات و بازتاب‌های منفی بیشتری به دنبال خواهد داشت.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.